Gå til innhold

Mye kortere syklus enn vanlig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt sykluser på 31-37 dager de siste 8 mnd (har ikke notert dette før.) Sist syklus var på 31 dager, da gikk jeg på Pergo. Denne mnd gikk jeg på Puregon og syklusen var på 26 dager!!

Var ingen spotting, bare litt rød blødning og det er det i dag også.

Har noen opplevd av syklusene har blitt kortere av disse hjelpemidlene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

No veit eg ikkje kva Puregon og Pergo er (er ny i dette gamet!), men i forhold til kortare syklus er i alle fall eg i samme båt! Min syklus pleide alltid vera ca 28 dagar, men no er eg nede i 20, og ser ut som den berre vert kortare...dette merka eg etter at eg byrja på folat. Mystisk, men det betyr jo berre at me har oftare sjanse til å bli gravid! ;)

Skrevet

Jo det er jo helt sant :)

Puregon og Pergo er for at eggene skal bli modne.

Men har nå ikke hatt blødning siden mandag, altså bare 1 døgn med noe mens...merkelig!

Skrevet

Festeblødning???

Skrevet

Kanskje.... :)

Men har bestemt meg for å teste i morgentidlig.

Skal egentlig begynne på Pergo da... Men trodde ikke det var rødt blod da?

Alt vel med deg Fru Tutta? =)

Skrevet

Kan pergo skade om du er gravid da?håper på positiv test jeg da:)

krysser alt som vanlig jeg:):)Har lest mange(noen) som har trodd de hadde mens i 3 dager men det var vist festeblødning :)

Joda med meg går det fint..er nervøs og redd men det går,prøver meg på happythoughts,det er grusomt å gå å vente...skal i UL på fredagen så da får jeg se om det er noe liv der og et evt bankende hjerte.. :) håper det :)

Hvor er du fra Sizzy?

Skrevet

God morgen!!!! Tror du f... ikke det var to streker da...:)

Kan nesten ikke tro det, skal ta ny test i morgen tidlig, digital vel å merke :)

Skjønner at du er nervøs, håper så inderlig at dere ser liv :)

Jeg bor på en holme i Hordaland:) Men skriver bokmål da.... ;) Du da?

Skrevet

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!GRATULEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERER SSSSSSSSSÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MYYYYYYYYYYYYYE :):)):):):):):)):):):):):):):):)

To streker er to streker!!!!!!!!!!åhhhhh så bra:):)):):):):):):):):):):):):):):):)weeeeeeeee:):):):):)

dritbra:):):):) dette var gode nyheter :)

kjenner du noen symptomer da??

Hordaland ja:) jeg er oppi nord jeg :) på ei øy uti havet :) Midt i Lofoten :)

Skrevet

"GRAVID" stod det i dag!! Kan nesten ikke tro det!!

Kom noen gledestårer da ja:)

Har hatt veldig ømme pupper, føltes tunge og vonde. Men det gav seg på søndag når jeg trodde jeg fikk mensen. Kjenner det er noe der enda, men ikke på langt nær slik det var. Og ganske kvalm og uvel om kvelden, men det trodde jeg bare var hode som holdt på å klikke, hehe! =)

Tenk at jeg skulle være så heldig!

Lurer på hva som hjalp,men jeg var hos en "trollmann" for litt over en mnd siden som sa bekkenet mitt var veldig skjevt og "knakk" det på plass. Han trodde det sperra ting for å komme opp til eggene. Visste jeg hadde skjevt bekken etter en ulykke,men fikk beskjed av legene at det ikke var noe å gjøre med!

Men vertfall ikke noe å tenke på nå!

Når skal du ha, Fru Tutta?

Lofoten er fint, var der sist sommer :)

Skrevet

:):):):):) lykken smiiiler ser jeg :):)<3

Så spennende det med bekkenet da:) er utrolig hva som kan ha innspill:):)Flott det ble ordnet med da:) om det var det som var :)

Jeg skla ha den22/23 februar jeg :) når har du din termin? sånn cirka:) testet du etter el?

Ja lofoten er kjempeflott :) været har vært helt rævva denne sommeren men håper det bedrer seg da:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei hei! Litt treg, har vert borte en uke nå :)

Har termin 17 mars ut fra EL.

Hva mener du med "testet etter EL"?

Ja alt er bare bra nå, spennende tid fremover. Bare håpe denne kvalmen vil gi seg... Men tørre kjeks fungerer på meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...