mipmip Skrevet 5. juli 2010 #1 Skrevet 5. juli 2010 Satser på at det nå går vår vei. Har hatt to negative ferskforsøk og ett avbrutt fryseforsøk. I dag fikk vi beskjed om at egget hadde overlevd fryseren og var klar for å settes inn. Så, fra i dag av er jeg nok en gang ruger. Og jeg har ferie, så nå skal det slappes av litt :-D Noen flere som ruger nå? Jeg skal teste 19. juli :-D
brunette79 Skrevet 5. juli 2010 #2 Skrevet 5. juli 2010 Massemasse lykke til, denne gangen går det bra
mipmip Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2010 Takk for det. Nå har det gått en del dager og kjenner selvfølgelig konstant etter tegn på graviditet. Men det er nok mest sannsynlig medisinene jeg merker, litt for tidlig for noe annet antar jeg. Blir spennende dette!
mipmip Skrevet 17. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2010 Ennå ikke noen mens...spenningen stiger... skal teste i overmorgen...krysser fingre og tær. Ønsker alle andre rugere lykke til med testingen!!! Klem
majuskel Skrevet 18. juli 2010 #5 Skrevet 18. juli 2010 Fikk to egg satt tilbake, og skal teste den 20...
mipmip Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 19. juli 2010 Jeg har testet negativt i dag (blodprøve), så da blir det nok en ny runde etterhvert. Må bare psyke meg opp litt først. Håper du får bedre nyheter. Stoooor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå