Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #1 Del Skrevet 5. juli 2010 Høres så teit ut,men jeg fødte for 1 år siden. Og jeg må vel innrømme at jeg kanskje har vært litt sløv med knipeøvelsene,men tar ihvertfall øvelsene et par ganger i uka. Men med jevne mellomrom merker jeg at jeg plutselig blir "vid" i underlivet! Med det mener jeg at jeg merker mye mindre når jeg har sex og når jeg spør mannen min er han enig at han også merket forskjell fra sist gang, og da har det ikke gått mer enn 2 dager altså! Så kan jeg knipe masse en periode og alt strammer seg opp igjen. Skjønner liksom ikke noe av å blid vid i underlivet i løpet av 2 dager jeg,noen som vet?? -En annen ting, Jeg fikk satt inn kobberspiral for 4 mnd siden og merker ikke lenger smerter under mens,noe som er bra,men hadde denne mnd ekstreme eggløsningssmerter med masse blodslim og lett blødning et par dager etter og har også hatt mørkt blod i utfloden av og til etter ay jeg fikk satt inn spiralen,er det vanlig? Takker for svar:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142059047-noen-som-opplever-%C3%A5-bli-vid-i-underlivet-med-jevne-mellomrom/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #2 Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg er også ujevnt vid. Mener jeg har lest at man endrer seg nedentil i løpet av syklusen. Man får mer eller mindre blod i kjøttet der nede osv. Mer og mindre slim, osv. Tror også det er tilfeldigheter. Det er masse muskler i underlivet man ikke har kontroll på. Glatt muskulatur heter det. Noen ganger er det strammere og andre ganger ikke så stramt. Jeg kjenner veldig forskjell når jeg har sex med min mann. Noen ganger kjenner jeg nesten ikke at han er inni meg, og føler ikke jeg klarer å knipe noe som helst. Andre ganger går det helt fint. Jeg tror egentlig det handler mest om hvor kåt man er. For meg ble det mye bedre da jeg bestemte meg for å ikke irritere meg om jeg har en ufølsom dag. Da må man bare finne på noe annet. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142059047-noen-som-opplever-%C3%A5-bli-vid-i-underlivet-med-jevne-mellomrom/#findComment-142061024 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå