Gå til innhold

han har snudd seg :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

da har lillegutten min forstått hvilken vei det er lurest å ligge... :-) får bare håpe han ikke ombestemmer seg og snur seg på nytt... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann. Hvor langt er du på vei? Jeg er 35 uker, og han snuppen har ikke snudd seg enda. Har begynt å bli litt smånervøs, men det er jo en stund igjen enda.. Håper han snur seg snart!:)

Skrevet

han snudde seg for to dager siden, da jeg var 36+3. han sitter 'løst' ennå, så iflg jm kan han snu seg mye ennå. men vi satser da på at han holder seg på plass med hue nedover fram til fødsel... denne livmora mi er visst ganske tøyelig og føyelig etter da andre barna, så da har han her masse tumleplass.... han er ca 3500 gram nå, så jeg er imponert over at han kan turne så masse som han kan. du får holde meg oppdatert da, på om han snur seg han lille skatten din :-) jeg merket ikke at han snudde seg, men jeg merka plutselig sånn masse stikking og verking 'nedi bånn', og da tenkte jeg jo mitt, regnet med at han hadde tatt til vett, og det hadde han, enn så lenge i alle fall. tvi tvi til deg, augustbaby... keep me posted.. :-)

Skrevet

Heldiggrisen!

Er 38 + 5 i dag og arvingen her har skrekk mot blod i hodet virker det som... men ut skal han enten han vil eller ikke, så det blir nok sittende som en buddah med ks gitt;0)

Nå har han sittet sånn en god stund og siden det er såpass trangt nå så er det liten sjanse for att han snur seg. Dvs, nå er det satt opp dato for ks også, så nå er det jammen best han IKKE snur seg!!!

Det er noe med det å gå å "lade" opp til fastsatt dato, bare for så å bli sendt i retur. for da er man såååå mentalt forberedt på att i dag skal det skje!

men lykke til til dere begge, måtte de stå på hodet frem til de vil ut ;0)

Skrevet

Godt å høre:-) Husker deg fra 1. trimester. Tiden flyr avgårde du, lykke til med fødsel. Selv har jeg noen uker igjen enda.

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Min har også endelig skjønt det når vi var på kontroll i går på 39+6 :P

Skrevet

Så flott da. han snur seg nok ikke igjen nå!! Klem

Skrevet

39+6 ja da var det virkelig i siste liten ja... :-) nesten utrolig hvor lenge de kan drive med denne turninga.. :-) lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...