Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 5. juli 2010 #1 Skrevet 5. juli 2010 Hun begynte å ta 1-2 skritt i ny og ne for noen uker siden. På fredag slapp hun seg skikkelig for første gang og gikk 6 skritt, og i dag har hun sluppet seg og gått 5-10 skritt "hele tiden", så nå tror jeg nok gåingen snart er på plass :-) Er så utrolig gøy å se på henne. Lille ansiktet som lyser opp i DET maga-gliset hver gang hun vakler seg fremover på ustøe ben, hehe...
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2010 Ja, hun er kjempeflink :-) I dag krysset hun nesten hele stuegulvet på 4,5 meter, så nå tror jeg bare det er snakk om en god uke, så går hun nok mer en hun krabber. Spennende å følge med :-)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 6. juli 2010 #4 Skrevet 6. juli 2010 så flink;-)) er så gøy når de klarer nye ting...fornøyde og stolte, når de etter lang trening når målet sitt;-)
Får en liten jente i aug:) Skrevet 6. juli 2010 #5 Skrevet 6. juli 2010 Ja er det ikke artig!!! Vi fikk vel barn ganske likt vi tror jeg! Min lille frøken gikk noen dager etter 10 mnd å nå går hun kjempe langt! Vi har lov til å bli stolte a go barna våres! Å det er så deillig at de går når de skal begynne på skolen!
Får en liten jente i aug:) Skrevet 6. juli 2010 #6 Skrevet 6. juli 2010 he he mente seff barnehagen!!! Gutten mu\in begynner på skole! lett å ta feil a 1 åring å 6 åring!!! he he
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 7. juli 2010 Hehe... Ja, litt tidlig med skole før de snakker noe særlig ;-) Har ogsåen gutt som skal begynne i 1.klasse til høsten (og en som skal opp i 3. klasse), er spennende det og. Tenk så store de har blitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå