Gå til innhold

Ang. pilleslutt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har endelig fått mannen med på å prøve på nr to, men lurer på en liten ting..

Jeg er akkurat ferdig med et p-pille brett, og planen var å begynne prøvingen nå, men jeg er midt i en syklus... (hadde EL rundt den 27 juni.) Vil pilleslutt forstyrre syklusen min??

Skal jeg slutte med pillene idag og håpe på at syklusen fortsetter som før, eller skal jeg begynne på et nytt brett med piller og slutte etter neste mens? Som er forventet om en liten uke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vil anbefale å gå brettet ut slik at ikke du klusser det til med syklusen din. Da er kroppen så godt i lage at ikke det blir noe styr med en syklus som er ute av kontroll iallefall. Det er også lettere å regne ut når du er mest fruktbar og når du kan forvente mens/ta graviditetstest. Ikke noe farlig med å slutte med en gang, men mer ryddig for kroppen din å gå brettet ut frem til første dag mens:) Lykke til med prøvingen! Vi er ferdige med første pp nå, men mensen er enda ikke dukket opp så her er håpet stort om at vi kan få det til på første forsøk!:) Sist tok det 6 mnd, med SA og anet tull innimellom. Er jeg gravid nå så blir det same termin som den jeg hadde før SA for 2 år siden...hehe spiller sjebnen oss et puss?:)

Skrevet

Spennende Løvinna82 ;) Jeg ble gravid på første pp med jenta vår, så jeg er allerede utolvmodig og "forventer" nesten å bli raskt gravid denne gangen også :P Men jeg vet selvfølgelig at det ikke er en selvfølge å bli gravid med en gang selv om jeg ble det sist.

Men over til det jeg spurte om...jeg var litt dårlig til å forklare...

Det har seg nemmelig slik at jeg går på en pille uten østrogen??...og pga det har jeg mens midt i ett brett, så jeg må faktisk slutt midt i ett brett hvis jeg skal slutte etter neste mens :S

Jeg fikk beskjed av legen min at disse pillene fungerte fra første dag, og begynte derfor med de midt i en syklus,,,som førte til mensen midt i brettet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...