Gå til innhold

Sånn passelig frustrert :))

mammamia29

Anbefalte innlegg

Var på ultralyd 23.06.10 i forbindelse med en celleprøve som ikke var helt fin å måtte ta prøver fra livmorhalstappen. 1 uke før timen fikk jeg en positiv test, å fikk da ul på sykehuset sammtidig. Var bare ca 5 uker på vei, MEN der var to sekker inn der, med en liten rund ert i hver pose, ikke noe hjerte som slo i noen av de. Legen sa at det kunne være to, eller så kunne det ene være en blødning som bare lå der. Dessuten var jeg så kort på vei at om det skulle være to så var det ganske vanlig at en forsvant.

Fikk beskjed om at jeg skulle komme tilbake om et par uker for å se igjen, men skulle få nærmere info i posten, Da det ennå ikke hadde kommet noe i dag ringte jeg sykehuset å da kunne hun fortelle meg at jeg ikke fikk ny time før 10.08.10......altså ennå en mnd å vente!!!

Å jeg som hadde gledet meg sånn til å finne ut av alt. Har nemlig tre jenter fra før på 9,8 og 6 år som lurer veldig på hvorfor mamma ligger halle dagen, å er dårlig. Hadde bestemt meg for å vente med å si noe til dem til jeg viste litt mer :)

I de andre svangerskapene har jeg ikke vært dårlig en dag! Masse energi å full rulle. Nå er alt et slit. Halsbrand, kvalm og vannvittig trøtt, for ikke å snakke om at magen har begynt å vokse allerde :o

Ja ja nå har jeg fått ut en del frustrasjon :)

Hvor lenge måtte dere vente før neste ul??

Når er den "beste" tiden for å se at det er to, å når kan man være "sikker" på at begge kommer til å være der?

Fortsetter under...

Hei på du....

Huff ikke greit å være deg nei,...

Hjertet slår vel ikke så tidlig, eller vanskelig å se så for alt du vet kan det være to som slår der inne,lykke til iallefall, kan du beskrive litt mere hvordan du føler deg, magen osv... jeg er gravid i andre mnd, og føler nesten det kan være to,men vet ikke.

Jeg fant det ut på privat ultralyd fordi jeg var så utrolig dårlig form i forhold til de andre gangene, og der var det to. Jeg var der i uke 8, og legen sa at mellom uke 8-12 er en fin tid å finne ut om det er to på for videre oppfølging.

Jeg fikk ny ultralyd på sykehuset etter han sendte henvising allerede 3 uker etterpå, og nå er jeg der hver 2 uke.

Du kan jo ta en privat i mellomtiden så du får litt mer svar :)

Nei, i starten var den vel som mager flest :) Neida, har vel de siste 14 dagene følt meg "mer" gravid enn i de tidligerer svangerskapene.

Magen her vært veldig oppblåst, men på kveldene har jeg ganske så god mage nå :) Ellers så er jeg bare rett å slett dåligere i dette svangerskapet.

Tror en vanlig ul koster rundt 500 kr :)

Før uke 12 betalte jeg 900kr for pirvat ultralyd, etter det blir det dyrere her hos oss. Men, vet at det er alt fra 400-1200 kr fra sted til sted :)

Jeg var mye dårligere denne gangen enn de andre to gangene med jentene, legen sa det er veldig vanlig med to, så du skal se det enda er to der inne :)

Kanskje det blir to jenter til? :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...