Gå til innhold

gikk vannet mitt ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

var nettopp på butikken å handla... plutselig kjente jeg at jeg ble våt mellom bena... hadde på meg truseinnlegg.. kom meg hjem på bade for å skifte klær.. truseinnlegget var gjennomvått, men lukta ikke urin... ringte føden for å høre me dem... dei ba meg vente på rier.. vist ikke noe hadde forandret seg i løpet av kvelden, skulle jeg komme kl 16 i morgen ?! hadde kanskje trodd de ville ta meg inn til en sjekk først...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det var nok litt av vannet som gikk, men ikke alt. Ta på et bind å sjekk ofte for det vil nok komme mer etterhvert hvis ikke resten blir igjen til under fødsel.

Synes det er merkelig at det ikke tar deg inn på en sjekk, men, men.

Håper riene dine kommer snart nå da. Klemmer.

Skrevet

har tatt på et nytt bind.. er begynt å bli fuktig.. liker ikke at de ikke vil ta meg inn til sjekk.. med nr 1 gikk vannet på onsdagen.. de nekta å sette meg i gang før fredagen.. prinsen ble fostervann forgiftet, å havnet på nyfødt post i 5 dager... nå kjenner jeg at panikken begynner å komme.. tenk om det blir likt denne gang:\

Skrevet

Hva med bare å ringe inn igjen da og si at du ikke er komfortabel med den avtalen som ble gjort...? Og spesielt mtp hvordan det gikk sist.

Skrevet

Ta og ring du! Sikkert en annen på tlf nå, eller krev å komme inn. Forklare din engstelse og hva som skjedde sist. Ikke gi deg. Klem

Skrevet

jeg gav beskjed når jeg ringte at jeg ikke likte det de sa.. men de sa at sånn var det bare. skulle ringe opp igjen vist jeg fikk regelmessige rier,feber eller om de skiftet farge. men tenkte jeg skulle ringe opp igjen etter vaktskifte.. da vet jeg at det er ei kjempe kjekk jm på vakt

Skrevet

He, he... Ja, det var lurt.. Når er vaktskiftet?

Skrevet

tror det er rundt 10 :)

Skrevet

Ja gjør det du! Masse lykke til, og kom gjerne m oppdatering. Irriterende at de skal være så forbanna treske. Sikkert ei kosligere jordmor på vakt etterpå. Trøsteklem

Skrevet

takk for trøsteklemmen :) oppdaterer når jeg vet noe mer

Skrevet

Bare ring opp igjen, og fortell dem at du må inn. Du kan ikke sitte der og være redd for at det samme skal skje igjen. Det går sikkert fint. Kan du ikke egentlig bare reise inn da. De nekter vel ikke å se på deg, eller gjør de det?

Skrevet

her tar de kun i mot deg vist du ringer :\

Skrevet

Vannet mitt gikk første gang uten at jeg fikk rier.. ble satt igang etter to dager.. Det er altfor lenge å gå etter min mening!

MEN.. jm sa til meg denne gangen at det er svært sjelden at en ikke får rier vist vannet går på ny (allså i en annen graviditet). Så forhåpentligvis så får du rier etterhvert.

Skrevet

håper inderlig den andre jordmora, etter vaktskifte, er flinkere å høre på deg. lykke til :-) irriterende at de ikke kan ta oss mer på alvor. bedre med en sjekk for mye enn en sjekk for lite sier jordmora mi. heldigvis. og heldigvis har jeg ikke trengt noen ekstra sjekk, men den tid kan jo komme... lykke til til deg uansett!!! :-)

Skrevet

Var på kontroll i dag hos JM, og hadde fødselsprat.

Hun sa at man skal settes igang innen et døgn hvis vannet går uten at det kommer rier..

Lykke til iallefall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...