minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 5. juli 2010 #1 Skrevet 5. juli 2010 var nettopp på butikken å handla... plutselig kjente jeg at jeg ble våt mellom bena... hadde på meg truseinnlegg.. kom meg hjem på bade for å skifte klær.. truseinnlegget var gjennomvått, men lukta ikke urin... ringte føden for å høre me dem... dei ba meg vente på rier.. vist ikke noe hadde forandret seg i løpet av kvelden, skulle jeg komme kl 16 i morgen ?! hadde kanskje trodd de ville ta meg inn til en sjekk først...
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 5. juli 2010 #2 Skrevet 5. juli 2010 Ja det var nok litt av vannet som gikk, men ikke alt. Ta på et bind å sjekk ofte for det vil nok komme mer etterhvert hvis ikke resten blir igjen til under fødsel. Synes det er merkelig at det ikke tar deg inn på en sjekk, men, men. Håper riene dine kommer snart nå da. Klemmer.
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2010 har tatt på et nytt bind.. er begynt å bli fuktig.. liker ikke at de ikke vil ta meg inn til sjekk.. med nr 1 gikk vannet på onsdagen.. de nekta å sette meg i gang før fredagen.. prinsen ble fostervann forgiftet, å havnet på nyfødt post i 5 dager... nå kjenner jeg at panikken begynner å komme.. tenk om det blir likt denne gang:\
Gjest Skrevet 5. juli 2010 #4 Skrevet 5. juli 2010 Hva med bare å ringe inn igjen da og si at du ikke er komfortabel med den avtalen som ble gjort...? Og spesielt mtp hvordan det gikk sist.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 5. juli 2010 #5 Skrevet 5. juli 2010 Ta og ring du! Sikkert en annen på tlf nå, eller krev å komme inn. Forklare din engstelse og hva som skjedde sist. Ikke gi deg. Klem
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 5. juli 2010 jeg gav beskjed når jeg ringte at jeg ikke likte det de sa.. men de sa at sånn var det bare. skulle ringe opp igjen vist jeg fikk regelmessige rier,feber eller om de skiftet farge. men tenkte jeg skulle ringe opp igjen etter vaktskifte.. da vet jeg at det er ei kjempe kjekk jm på vakt
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 5. juli 2010 #9 Skrevet 5. juli 2010 Ja gjør det du! Masse lykke til, og kom gjerne m oppdatering. Irriterende at de skal være så forbanna treske. Sikkert ei kosligere jordmor på vakt etterpå. Trøsteklem
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #10 Skrevet 5. juli 2010 takk for trøsteklemmen oppdaterer når jeg vet noe mer
Reflekta Skrevet 5. juli 2010 #11 Skrevet 5. juli 2010 Bare ring opp igjen, og fortell dem at du må inn. Du kan ikke sitte der og være redd for at det samme skal skje igjen. Det går sikkert fint. Kan du ikke egentlig bare reise inn da. De nekter vel ikke å se på deg, eller gjør de det?
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #12 Skrevet 5. juli 2010 her tar de kun i mot deg vist du ringer :\
mammaen til 2+1 Skrevet 5. juli 2010 #13 Skrevet 5. juli 2010 Vannet mitt gikk første gang uten at jeg fikk rier.. ble satt igang etter to dager.. Det er altfor lenge å gå etter min mening! MEN.. jm sa til meg denne gangen at det er svært sjelden at en ikke får rier vist vannet går på ny (allså i en annen graviditet). Så forhåpentligvis så får du rier etterhvert.
vimsa .-) på overtid Skrevet 5. juli 2010 #14 Skrevet 5. juli 2010 håper inderlig den andre jordmora, etter vaktskifte, er flinkere å høre på deg. lykke til :-) irriterende at de ikke kan ta oss mer på alvor. bedre med en sjekk for mye enn en sjekk for lite sier jordmora mi. heldigvis. og heldigvis har jeg ikke trengt noen ekstra sjekk, men den tid kan jo komme... lykke til til deg uansett!!! :-)
-S- Skrevet 5. juli 2010 #15 Skrevet 5. juli 2010 Var på kontroll i dag hos JM, og hadde fødselsprat. Hun sa at man skal settes igang innen et døgn hvis vannet går uten at det kommer rier.. Lykke til iallefall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå