<3 sommerspira mi <3 fødeklar Skrevet 5. juli 2010 #1 Skrevet 5. juli 2010 jernpreparatet Duroferon 100 mg? Var hos jordmor idag og da tok vi blodprosent. Den hadde sunket, så hun anbefalte meg å begynne meg jerntilskudd disse siste ukene før termin. Hun sa at de på apoteket ville ha peiling på hvilken type jeg kunne bruke... Håper ikke jeg får totalt stopp i magen av disse tabelettene, eller at 100 mg er for mye. Noen som bruker disse?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 5. juli 2010 #2 Skrevet 5. juli 2010 Jeg kjøpte hemojern eller hemofer som den vel heter (påvirker ikke magen, men tar opp jernet litt senere) Men hvis du tar dem sammen med appelsin juice og spiser godt med jordbær får du den opp ganske raskt. På 3 uker fikk jeg blodprosenten opp fra 10,2-12.3. Tar ikke mer jern nå!
<3 sommerspira mi <3 fødeklar Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2010 hadde blodprosent på 10,2 idag, har tidligere hatt over 12. Hun på apoteket anbefalte meg disse. Får bare drikke mye vann og appelsinjuice
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå