Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 5. juli 2010 #1 Skrevet 5. juli 2010 Hvordan går det med deg? Noe i gjære snart? Eller ligger du å føder nå? Nå har lillejenta mi festa hodet sitt, så vi venter å venter her! )
Juli.mamma til 4. Skrevet 5. juli 2010 #2 Skrevet 5. juli 2010 Hehe.. blir sånn fremover nå at om en ikke er innpå hver dag tenker man fødsel Spennende:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 5. juli 2010 #3 Skrevet 5. juli 2010 Jeg er her vettu hehe. Hatt litt diare og vært litt uggen. Husker det var slik med de andre barna og. Hodet er ikke festet (på fredag), men skal på ul i morgen. Er livredd for at han er blitt diger. Det knepper i magen så var livredd i natt da jeg skulle på do at vannet skulle gå hehe. Mannen har beg ferie så idag har vi vasket litt og tatt en tur til byen og kjørt mine 2 barn til sin far da de bor 50/50. Greit å føde denne uka mens de er vekk asså!!! Så bra hodet er festet. Tror ikke denne karen er interessert til det hehe. Klem
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. juli 2010 Der var du ja... ) Ja kanskje noe som skjer med deg no da, siden du har vært dårlig i magen? Her er det det samme gamle, vonde kynnere, litt vondere i kveld enn de har vært før, men så stopper det jo helt opp... Skal slutte å telle jeg nå, for da skjer det ingenting hehe ) Men men, håper det blir snart, nå som minstemann er til bestemor og bestefar og hu størsta kan bare gå ned til onkel i underetg... Hadde passet perfekt! Men ser ut som hun vil være der inne! Hos legen idag fikk jeg vite at de stenger til sommerferie den 19.Juli, men da kunne jeg dra til ett annet senter, som vikarierte for de! Men får håpe at jeg får før dette skjer... ) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå