Gå til innhold

De trives enda i magen heldigvis

Anbefalte innlegg

Vært på ny ultralyd i dag, og de er enda snille med hverandre uten noe stjeling, og vannmengden er fin. Livmortappen er på 3,5 cm, så ingen tegn til modning.

Tvilling 1 var for 2 uker siden 390 gram, er nå 502 gram. Tvilling 2 var for 2 uker siden 360 gram, er nå 480 gram :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142058377-de-trives-enda-i-magen-heldigvis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint at alt fortsatt er bra :) Du er vel sykemeldt resten av svangerskapet du nå? Eller har du kanskje vært det en stund alt?

Jeg har full nedtelling til privat UL om ni dager nå! Ikkeno fancy 3D-ultralyd da. Gidder liksom ikke bruke mer penger på det enn vi "må". Så da får vi tro at krabaten har lyst til å vise seg fram litt mer enn sist. Utålmodig etter å finne ut hva det er nå! ;)

Nå er jeg tvungen sykmeldt, vært delvis sykmeldt siden uke 14. Merkelig nå som jeg føler meg i bedre form at jeg ikke får jobbe, men er vel en grunn til det :) Mye plaget av kynnere, og når de er for ille så kaster jeg opp og blir skikkelig uggen, så jobben i tillegg hadde kanskje blitt mye.

Men, blir litt små sprø av å gå hjemme da..hehe...

Får håpe dere får se mer denne gangen da :) Vi vurderte 3D ultralyd, men de garanterer ikke resultatet når det er to, så da tør vi ikke bruke så mye penger på det. Har jo vanlig hver annen uke, så burde vel være fornøyd :)

Kynnere har jeg heldigvis ikke kjent noe til enda. Men de kommer vel tidsnok de også :) Forstår godt at du blir litt gal av å gå hjemme. Jeg skal mest sannsynlig bare være hjemme fram til termin jeg også. Ingen som vil ansette en voksende meg. Det verste er at det skinner så igjennom at jeg hadde fått jobb hvertfall én plass om jeg ikke hadde vært gravid. Men det får være deres tap! Så sommerferien min begynte 18. juni og varer til permisjonen begynner i begynnelsen av november ;p

Jeg syns egentlig ikke 3D-ultralyd ser sååå fantastisk ut egentlig, selv om det sikkert er lettere å se f.eks. kjønn på sånne. Jeg syns det bare ser ut som plastelinafigurer alt av bilder jeg har sett fra 3D ;p Men jeg har jo ikke prøvd selv, så har ikke så mye grunnlag for å mene noe om det. Men det koster jo såpass mye at jeg heller vil bruke penga på ting vi trenger :) Også er det jo litt av "sjarmen" å ikke få se åssen den lille ser ut før h*n er her :)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...