Gå til innhold

Casual Play s4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Noen som har prøvd denne vognen? Jeg har bare prøvd den en gang da jeg passet sønnen til en venninne. Synes den ser veldig fin ut (og macho, som min samboer er veldig opptatt av at den skal være siden han og skal trille). Den har mange forskjellige valgmuligheter. Vi bor i by, men kommer til å dra mye ut på landet til mine foreldre, så jeg trenger en kombi av lettbrukt i by og litt mer røffere uteforhold som det kan være på landet. Det synes jeg den gir ved å tilby både bag, sportsdel og barnestol med isofix som kan festest direkte i bilen og til understellet.

Noen som har erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er veldig kort i ryggen på sportsdelen, ikke hatt den selv da jeg styrte unna pga dette. Synes også at hjulene foran dro litt sin egen vei. Men har som sagt ikke hatt den over tid. Det finnes jo mange andre vogner på markedet som er både macho og som du har hele vognperioden :)

Skrevet

Takk for svar. Min venninne skal ha baby snart og om ca 2 mnd tid skal vi ta med babyen og prøve barnevogner til min:) Lurer også litt på mountain buggy, men får se... Skikkelig jungel det her barnevognmarkede:) Hvilken vogn anbefaler du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...