Mai-mamma Skrevet 5. juli 2010 #1 Skrevet 5. juli 2010 før vi prøver noe annet? har brukt hipp i 5 dager nå, og han er veldig urolig, begynte i forgårs, enda verre i går og verst i dag. bare gråter og gråter. får han til å sove hvis han ligger på fanget vårt, eller brystet. merker at han har veldig vondt i magen. kan dette gå seg til om en stund? for har hørt at man skal prøve i 14 dager før man eventuelt skifter. eller skal jeg bare skifte med en gang? har jo ikke lyst at lillegutt skal ha det vondt...
Mor Løvehjerte Skrevet 6. juli 2010 #2 Skrevet 6. juli 2010 Jeg hadde ikke latt babyen min ha vondt i magen, så hvis jeg mistenkte at det var pga. mme-merket, hadde jeg nok byttet.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2010 #3 Skrevet 15. juli 2010 Hmmm, har lurt på det samme med min. Dagen etter at han fikk hipp (får morsmelk på flaske også innimellom) var han veldig plaget, stakkars. Har før det bare brukt litt ferdignan,og det har gått helt fint. Kankje det er hipp han reagerer på, da.... Lagde forresten et innlegg på anonymsiden om dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå