Gå til innhold

Knip,knip og knip

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper virkelig lekkasjen der nede etter fødsel gir seg..

Er bare 6 dager siden jeg fødet men gud så irriterendes det er og ikke ha helt kontroll på ting der nede..

Kniper og kniper opp til flere ganger om dagen og håper og få strammen musklene der nede FORT...

Hvor lang tok det på dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ingen lekkasjer, selv om jeg hadde totalruptur..Har ikke gjort noen knipeøvelser heller, så dette er sikkert veldig individuelt. Du får bare fortsette å knipe, så går det nok sikkert fort over :)

Gratulerer med baby forresten :)

Skrevet

Heldig du er :)

Ja jeg får bare knipe så jeg ser mannen med jån her :P

Skrevet

mener du at du blør eller at du lekker urin?

jeg blødde i 6-7 uker etter fødsel(Ks) og det er vanlig. renselsen dette.

Skrevet

Urin ja.. Renselen den er grei,det er jo nesten ikke noe lengre..

Men prøve og stoppe tissinga når er på do den er ikke lett lengre ettr fødsel :S

Men men,sånn er det jo bare på enkelte.. Så håper jeg får trent opp de musklene fort her..

Skrevet

okei:) bare vent,kommer mest sannsynlig en del friskt blod igjen om en ukes tid:)

Skrevet

jeg har vært så heldig å slippe lekking, men merket at jeg ikke hadde helt den samme kontakten med disse musklene etter fødsel. har prøvd å gjøre knipreøvelser daglig , og nå drøye 3 uker kjennes det ut omtrent som før. lykke til med knipingen:)

Skrevet

heldig griser..

er ikke akk lekking men hvis må skikkelig på do så kan det renne litt i det jeg akk setter meg ned.

og knipe igjen på do i starten er ikke lett :S

men går nok over ja.. knip, knip :P

Skrevet

hadd det sånn også, fikk helt sjokk første gang jeg prøve å knipe på do:p

for dette hadd jeg ikke fått beskjed om, men ca 4 uker så var det tilbake til normalen... kanskje kortere tid også.

Skrevet

Tok du knipe øvelser hver dag da el??

El gjorde du ikke noe?

Var ikke forbredt på det der selv gitt.. :S

Skrevet

jeg hadde faktisk ikke fått beskjed om at jeg måtte knipe;) før det hadde gått 2-3 uker.. da kneip jeg 10x3 vær dag så si, kunne være litt slurrvete men det er nå tilbake til normalen nå, å det tok ikke lange tiden, ingen problemer (10mnd siden fødsel)

Skrevet

Da er det bare og knipe på harde livet her.. 7dager siden fødselen nå og virker som det er på riktig vei her :)

Skrevet

Jeg har ikke lekket heldigvis, men har prøvd å knipe en del likevel. Selv om det ikke er lekksje nå kan det dukke opp når vi blir eldre om vi ikke er flink å knipe! Ser helst at jeg slipper å tisse på meg senere også... :-) Så knip i vei!

Skrevet

Ja det er bare og knipe da :)

Kun "lekasje" når prøver og holde igjen når er på do nå..

Rett etter fødsel så rant det før jeg kom på do.. Lite ekkelt..

Var ikke forbredt på det gitt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...