Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har inntrykk av at alle har et bra sex liv for tiden, her er det ikke sånn. Min mann vil nesten hele tiden og jeg vil aldri (dårlig kombinasjon) Og så er han sååå kosen og vil kysse og klemme hele tiden. Kjennes ut som jeg vil kveles!! ok av og til liker jeg at han er sånn også da, men er det bare jeg som ikke har noe sex\kose lyst fortiden??? Kjenner at jeg vil bare være i fred.. Og sånn er jeg normalt ikke.. Er i uke 34 så skylder litt på det da, men får jo såå dårlig samvittighet.. Noen gode råd ute å går?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stakar min mann.. fram til uke 20 var jeg så vanvittig kvalm og dårlig, at sex var d siste jeg tenkte på. så var det noen uker der det var litt. så kom veldige kynnere og et veldig vondt bekken, så satte en stopper for sexen. å nå er jeg i uke 34, fortsatt vondt bekken, veldige kynnere, og jeg føler meg så lite attraktiv så d går an, så nå har jeg egentlig bare gitt beskjed at d ikke blir sex resten av svangerskapet. jeg klarer ikke å ha sex sånn så jeg føler meg nå. så du er absolutt ikke alene :)

men han forstår d heldigvis, og koser veldig, selv om han vet at d ikke leder noen vei. så jeg er veldig takknemlig for d :)

gleder meg sånn til lillegutt er kommet til verden, og jeg kan får en normale kropp og et normalt sexliv igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...