Gå til innhold

Føler meg ikke bra :(

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Har kastet opp og har litt mageknip, passer dårlig så nærme termin synes jeg. Er 39+5 i dag så vil ikke bli dårlig nå!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du feber? Ellers kan d være kroppen forberede sæ til å starte fødseln? ;)

Go bedring :)

Skrevet

god bedring til deg.... går nok snart over ska du se ....

Skrevet

Jeg hadde det også sånn rett før første fødsel. Tipper du kanskje er litt obstipert og kroppen vil gjerne kvitte seg med litt ekstra "last" før fødselen slik at fødselskanalen blir så åpen som mulig. Kvalm blir man ofte hvis man er obstipert og mageknip får man også. Tror muligens dette er en del av starten på noe spennende jeg altså!

Skrevet

ikke feber nei.... å det hadde jo vært deilig om det var forvarsel på fødsel ja!

Skrevet

sånn hadde jeg det rett før første fødsel... håper det er det som skjer, at du straks skal føde :-)

Skrevet

Håper det er fordi du nærmer deg! :-) Lykke til!!! :-)

Skrevet

Det betyr sikkert at du er nesten helt fødeklar! Legg deg på sofaen og vent!

;-)

Skrevet

Uff, jeg er virkelig ikke bra her, men må holde meg oppegående til mannen kommer hjem for er alene hjemme med veslesnuppa på 2 år :P

Skrevet

Jeg fikk beskjed av jordmor sist at jeg skulle ta kontakt med føden om 3 ting skjedde, blødning, lite bevegelse fra mini og om jeg følte meg uvel!

Så jeg ville ringt og hørt med dem i det minste :)

Skrevet

huff,

Slet med mageknip og diare i helga selv jeg :( Det var ikke kult :(

GOD BEDRING ;-)

Skrevet

Jeg skal på Ullevål i morgen for kontroll alikavell så tenkte at jeg skulle holde ut til da jeg... Men skal se det an når mannen kommer hjem om en liten stund.

Skrevet

Ta en telefon bort og hør med dem! Det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite ;-)

Skrevet

Vet du; jeg synes ikke du skal vente til i morgen jeg, for som noen over her sier; man skal ta kontakt med føden når man føler seg uvel. Mest sannsynlig er alt i skjønneste orden, men synes heller en JM skal vurdere deg fremfor oss her inne. HVIS alt ikke er helt i skjønneste orden (det er sikkert gullfint) så vil det være for lenge å vente helt til i morgen......

Nå har du kommet deg nesten i mål og da er det bedre med en tlf for mye vet du:)

God bedring i alle fall:)

Skrevet

Skal bare ringe dersom jeg blir verre. Hun syntes det hørtes ut som noe som ikke har med svangerskapet å gjøre og at det bare er noe som flyger forbi som hun så fint sa :P

Skrevet

Er heller ikke helt bra idag. Opp og ned med murringer og mageverk+ løs mage (4 gng idag) + uggen. Er oppegående, men merker det er noe som skjer i kroppen. Sikkert modning o.l

Husker jeg var slik med begge barna før jeg fødte, men ikke hvor lenge før det begynte (13 og 16 år siden) Men er vel bare igjen kroppen som spiller meg et puss hehe.

God bedring til deg i allefall. Klem

Skrevet

Får håpe at vi enten blir forte friske eller at vi kommer i fødsel veldig fort :)

Skrevet

Føles iallefall ikke ut som omgangssyke. Ser heller ut som at 3-mann er en luring for min del!!!!! grrrrr hehe. Håper det er tegn på nær fødsel. Klem.

Skrevet

Hatt det slik i dag jeg også sikklig magekjør (2) ganger, å det kan telles på en hånd de gangene jeg har hatt det i svangerskapet.,

Hadde glemt hvor hard i magen man blir i svangerskapet.

Sorry fro detaljer her altså :P

Håper det er som noen sier , kroppen som gjør seg klar for det den skal nå :P

Bare 2 dager til terminen igjen nå.

håper håper håper for alle her at det er noe i gjære :)

Skrevet

Oi.. uvel jeg også... kaster opp å er kvalm :/ Å ikke minst sandpapir i munnen... BLÆ... Som om jeg har vært på fylla vær dag liksom... Men jeg er vel bare sånn jeg... for jeg har jo 40 dager igjen :P

Håper for din sin del at du er fødeklar :D D hadde jo vært koslig :) Lykke til hvertfall! Håper du snart blir bedre :) <3

Skrevet

God bedring vennen :-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...