Gå til innhold

Sitter på gangen på poliklinikk KK..

Anbefalte innlegg

Venter på å komme inn til fødsels-samtale.. Er so nervøs for korleis det går denne gangen... Håper på en avgjørelse i dey minste. Uke 32 nå,og traumefødsel bak meg,med høy likestand pga stort barn,for meg.. Er uenig i at jeg har fødselsangst. Men reell angst for at baby skal få skader eller dø under forsøk på vaginal fødsel. Skal følge opp..

Fortsetter under...

Hei! HI her..

Det gjekk som eg frykta.. Ingenting avgjort i dag, berre løfte om ny vurdering i uke 37... Sjekk av størrelse viste at baby blir som søsknene, over 4000 gr, men enda har jeg ikke fått svangerskapsdiabetes, det fikk jeg begge de to forrige sv skapene, men ikke før ca en og en halv mnd før termin. Da kommer baby nok til å bli enda større..Synst dette begynner å ligne veldig på de to andre svangerskapene, og begge de gangene har barnet blitt for stort for meg. Hm. kunne jeg velge ville jeg født vagninalt en tre-fire uker før termin :) Men det lar seg vel ikke gjøre, når de ikke vil prøve igangsetting pga forlenget forløp i første fødsel (som endte i ks)

Akk, ja, får vel bare smøre meg med tolmodighet da..

Annonse

Eh, så det er to anonyme her nå? Prøver å holde tungen beint i munnen her;)

HI: Vil de ikke vurdere igangsetting i uke 37 da? Jeg var på tre samtaler før uke 37, alle var like bortkastet. Skulle ønsker jeg ikke hadde brukt så mye tid på å gråte og bekymre meg for ingenting ble avgjort før uke 37 uansett. Vil de ikke vurdere å sette deg i gang i uke 38? Har du selv lyst på ks?

Anonym som ikke er HI: Uff, må være fælt å få en fødsel som sitter igjen så lenge etter. Forumene her hjelper definitivt med å lufte følelser ja! Har du fått snakket med noen om det? Helsesøster her var i alle fall veldig klar på at jeg kunne få snakke med noen der om jeg trengte. Skulle ønske jeg visste om det tidligere, kunne absolutt trengt noen under svangerskapet. Heldigvis, og takket være en strålende jordmor, fikk jeg en god fødselsopplevelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...