Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa mi bruker å putte hendene sine i munnen(har de sånn ca 90% av tida i munnen). Derfor synes jeg det er ekkelt når folk susser og tar på hendene hennes.

Er det bare meg eller er det flere som ikke liker dette?Får meg ikke til å si noe heller. Har blant annet en venninne som røyker og som er ekstrem med det å susse henne på henda og ta på dem...veit ikke om hu vasker henda etter røykinga:S

Synes bare det er ekkelt med tanke på bakterier og slikt:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker ikke på det. Det er jo mye bakterier på alt anna de små putter i munnen også. De putter jo alt i munn:-)

Skrevet

Enig i det som blir sagt over her. De putter jo alt mulig i munnen likevel så tenker ikke på det. Det er umulig å beskytte de mot bakterier etterhvert likevel..

Skrevet

Ikke bare er det umulig å beskytte de mot alle bakterier, men de må jo utsettes for en del av dem for å få et velfungerende immunforsvar. La barna leke og lære og gjem bort spriten!

Skrevet

Jeg tenker på det, jeg synes det er kjempe ekkelt. Helt enig med røykefingre, jeg har faktisk sagt i fra en gang!

Jeg er også enig at man ikke kan skåne de for allslags bakterier, men det er en grense synes jeg da!

Skrevet

Noen hevder at det blant annet hysterisk hygiene som gir ungene våre allergier...

Slapp av! Herregud! Hva har dere tenkt å gjøre når de begynner i barnehagen og grafser på alle de andre snørrete og møkkete ungene? Sitte i buskene med anti bac?

Skrevet

Uff, du kommer til å få deg noen ekle overraskelser opp gjennom om du ikke tåler dette nå. Hva når hun blir litt større og tygger på pinner, steiner osv ute? Hunden til en venn/familie sine leker før du rekker å stoppe henne? Får tak i bæsj? Jord og gress. Snørr...? Hva om du får flere barn og de vil ta på babyen? Babyer er ikke porselensdukker, og det viser seg også at det er de som er mest hysterisk redd for skitt og bakterier i babyens første leveår som får de sykeste barna i barnehagen fordi de da plutselig blir eksponert for alt på en gang (fikk den opplevelsen selv også med min eldste). Slapp av, babyen din tåler litt :-)

Skrevet

Jeg bruker å vaske hendene til babyen min på snart 4 mnd hvis han har blitt tatt mye på hendene, spesielt etter vi har vært og henta storesøster i bhg og sånn ca 10 møkkete unger har tatt på han. Kunne ikke falt meg inn å nekte folk å ta på han.

Gjest Sharazi
Skrevet

Jeg tenker litt på det jeg også... Jeg er enig i de ovenfor at man ikke skal bekymre seg for all verdens bakterier, så derfor henger jeg meg ikke opp i det, men jeg liker ikke at en bestemt person i familien susser hodet til ungen hver gang hun holder han... Når jeg får sønnen vår tilbake, blir det som at hun susser meg når jeg legger sønnen vår ved brystet... Men denne dama er helt ekstrem til å susse............... :)

Skrevet

nå har jeg ikke lest hva de foreslår over her, men hva med å prøve smukk? vi bruker det, noe som fungerer som en god erstatning mot det å sutte på hånden! så slepper du at alle tar på den:p

Skrevet

Bra for immunforsvaret deres om de får i seg bakterier:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...