liten spire i magen Skrevet 5. juli 2010 #1 Skrevet 5. juli 2010 jeg har nå hatt blødninger i tre uker, i begynnelsen bare brun utflod, men de tre siste dagene har det gått over til å bli friskt blod, og ganske mye... Var på ul for to uker siden, så da et bankende hjerte, men babyen var ca en uke mindre enn den burde ha vært. Skal derfor på ny ul i morgen for å se om der fortsatt er liv og om den har vokst(er 11 uker i dag). er det noen som har opplevd noe lignende, hvor det har gått bra?? jeg er kjempe redd, har en veldig dårlig magefølelse og vil bare ha det overstått uansett hvordan utfallet blir...
Mammatilfinesmå Skrevet 5. juli 2010 #2 Skrevet 5. juli 2010 Jeg har litt av det samme. Har hatt litt friskt blod på papiret så og si hver morgen, i to uker. Var til ul for nesten to uker siden,da fant de et bankende hjerte. Lurer veldig på om ting fremdeles er som de skal! Jeg er i tiende uke nå.. Er veldig interessert i å høre om noen andre har opplevd dette!!
januarbaby + novemberspire Skrevet 5. juli 2010 #3 Skrevet 5. juli 2010 Hei, jeg hadde et par småblødninger før jeg var på privat ul. Alt var bare bra og hjertet slo. Han sa at så lenge hjertet har begynt å slå er det 90% sjanse for at det skal gå bra. Dagen etter begynte jeg å blø masse, mer enn bare mens. Fikk ultralyd på sykehuset og alt var fortsatt bra. Hadde deretter småblødninger hver dag i 10 dager. Ny ul i forrige uke, 11+6 viste en sprell levende baby. Gynekologen fant da ut at jeg har foranliggende morkake, og at denne er årsaken til blødningene. Så lenge det ikke er klumper i blodet eller har sterke magesmerter skal det ikke være noe fare, men vet selv hvor redd man blir. Lykke til, det går helt sikkert bra
liten spire i magen Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. juli 2010 takk for oppløftende ord, og så bra å høre at det har gått bra med andre i samme situasjon:) får bare krysse fingrene og håpe på det beste i morgen, selv om magefølelsen er veldig dårlig etter at blødningene bare har blitt verre utover dagen i dag.... håper alt går fint med deg også, iduspidus:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå