<3 mi corazoncito <3 Skrevet 5. juli 2010 #1 Skrevet 5. juli 2010 Har vært ekstremt mye plaget med kvalme. Men de siste dagene har jeg igrunn vært ganske så fin i formen. Eneste jeg merker til graviditeten er veldig såre brystvorter. Er 9+2 idag og lurer på om det er vanelig at det er KUN det jeg merker når jeg er kommet såpass ? og til spm nr 2... Aner ikke hvilken planet jeg var på når jeg var på første kontroll hos legen. Husker ingenting av hva hun fortalte meg osv. Men ang ordinær UL, må jeg ringe sykehuset selv og fikse det, eller får jeg en slags time i posten ?? Takker for svar =)
Brillemamma Skrevet 5. juli 2010 #2 Skrevet 5. juli 2010 Er helt vanlig at kvalme og litt av symptomene blir vekke på denne tiden. Er veldig forskjellig fra person til person. Jeg var selv veldig engstelig da kvalmen gav seg rundt uke 10-11...Men alt var jo bra Legen bestiller UL til deg, du får brev i posten om når du skal komme
<3 mi corazoncito <3 Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2010 Tusen takk for raskt svar! Ja vet det kan være veldig individuellt. Jeg er veldig glad for at kvalmen så og si er borte, slik at jeg kan begynne og "leve" litt igjen. Men man blir jo alltid litt smånervøs når man har merket det SÅ godt, også pluttselig kjenner man nesten ingenting.. Ok men da vet jeg det, da får jeg bare vente på brev! Guuuud som jeg gleder meg til første UL =)=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå