Gå til innhold

HJELP....brun utflod i dag....

Anbefalte innlegg

Vet ikke hva jeg skal gjøre. Våknet med brun utflod i dag, ikke mye men litt. Er ca 7 uker på vei. RIngt legen min men han har ferie...fikk beskjed at en annen lege skulle ringe meg opp igjen i løpet av formiddagen.....Hva er det for svar???? ringt volvat og en del private legesenter for å få tatt en innvendig UL men ingen ledige. Vet ikke hva jeg skal gjøre,,,,,blir gal av å gå i uvisshet. Dette er mitt 3 svangerskap og har ikke hatt blødninger i min 2 forrige. Huff nå mister jeg vell:((((((((

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142057407-hjelpbrun-utflod-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff ja det er noe dritt. Jeg kom meg til lege i dag, vikar da min egen sef har ferie, og fikk sutret meg til en ultralyd. Sa jeg ikke fikk fred på meg før jeg hadde fått det. Heldigvis fikk vi se et lite bankende hjerte på UL så alt ser foreløpig bra ut. Ingen garanti men er da litt beroliget i hvertfall. Også er jeg 7+6 og ikke 7+0 som jeg trodde;)

Hvordan går det med deg nå da Fru Tutta med spire???? Krysser fingrene xxx

Jeg var til legen min i dag. vi snakket litt om SA for d er noe jeg frykter. Legen min sa at mange har småe blødninger under svangerskapet og d kan være helt normalt. Hvis du blør mye og det er friskt blod, så kan d være SA. Så jeg tror ikke du skal bekymre deg :)

Jeg har hatt to slike opplevelser den siste uken .Er 8 uker gravid idag . Hadde først legetimen på fredag og jeg var kjempe nervøs siden det hadde skjedd natta før..litt rosa i utfolden som ble brun i løpet av noen timer. I går var det helt likt igjen, litt mer mørk rød ( men veldig lite) .Legen sa at det var HELT NORMALT og at jeg måtte love og ikke bekymre meg om det. Men kjenner jeg er litt nervøs siden jeg ikke hadde noe slikt i forje graviditet...... men legen sa at hvis det var en SA ville man ikke være i tvil om hva som skjer. Da blør man masse og det er klumper ol . Så da får vi håpe dette går bra for oss alle sammen, men en liten stress faktor må jeg si - hold deg fast lille spire.....

Annonse

Huff ja det skaper litt bekymringer det her... men men vi får krysse fingrene og håpe alt går bra. Har roet seg hos meg nå, nesten ikke noe utflod. Lykke til på fredag Tutta;) krysser fingrene for at det helt sikkert går bra med din lille spire også;)))

Åh dere er så gooode :):):):)<3<3<3<3 håper dere har rett...:):) gleder meg litt nå pga deres oppmuntring :) måtte blitt fredag snart..vil bli ferdig med det.. :)

Mine lege sa at det kunne ikke utelukkes at det var en begynnende SA osv osv..syns heller at legen kunne sagt som den andre legen at det ikke er noe å bekymre seg for og slike ting..men alle er jo ikke like...krysser fingrene jeg :)

Ja helt enig med deg Fru Tutta,,,,noen leger er veldig oppmuntrende mens andre er mer tilbakeholdene. Min lege sa også at selv om vi nå hadde sett hjertebank så var det ingen garanti at det gikk bra. Hun påpekte at det var mange svangerskaqp som endte i SA. I andre innlegg her inne mener jeg og ha lest at legen sa at så lenge man har sett hjerte aktivitet er det 85% sjanse for at det skal gå bra. Da velger vi å tro på det siste og holde motet oppe ;)))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...