trudekua Skrevet 5. juli 2010 #1 Skrevet 5. juli 2010 Det har seg sånn at jeg har fått plass på pasienthotellet til Riksen 9 dager før de skal utføre keisersnittet. De mener visst at det er FOR LANGT å kjøre fra Sande i Vestfold og inn til Riksen (?!?!) for undersøkelser uka før... Supert at jeg får dette gratis, men hva med samboeren min??? 350,- pr natt for overnatting og frokost, så kommer lunsj og middag på 120,- hver, hver dag... 4230,- blir det for daglig middag da... Går det an å få dette refundert noe sted?? Grunnen til at jeg vil ha samboer der er jo den at vi har hatt et tøft svangerskap, og han vil jo gjerne være der med meg for å være med på alle undersøkelser og den slags. Men vi har rett og slett ikke råd til å avse over 4000 kr for "hotelloppholdet"... Gode tips tas imot med et stort takk!!!
trudekua Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #2 Skrevet 7. juli 2010 dytter meg selv fordi jeg fortsatt ikke vet... NAV her i bøgda er bavianer på valium!!!
cethy23 Skrevet 8. juli 2010 #3 Skrevet 8. juli 2010 veit ikke om du har krav på noe. var der med samboern min når sønnen min var syk. og de skulle sende regning. det var i desember.. og ingen regning har dukket opp enda gitt
Mamman til 2 Skrevet 8. juli 2010 #4 Skrevet 8. juli 2010 Men hvorfor gidder du å bo der, det er jo ikke lange svippen fra sande og inn på riksen? Vi bor i Lier og jeg skal føde på riksen, satser på å rekke det med god margin
trudekua Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2010 Jeg vil helst være hjemme jeg, men vi har et heller komplisert svangerskap så jeg må på ul hver dag samt andre prøver daglig... Legene der inne mener at jeg ikke har godt av "den lange kjøreturen" daglig. Har forhørt oss litt nå, og Pasientreiser (de tok over ansvaret for disse tingene 1.juni visstnok...) mener at dette er noe Riksen burde dekke.. Så vi står nå fortsatt her med skjegget i postkassa og lurer på hva som skjer. Skal forhøre oss til mandag, da bærer det nemlig innover den "lange veien" igjen.
mammaen til 2+1 Skrevet 8. juli 2010 #6 Skrevet 8. juli 2010 jeg har ike peiling, men om dere ikke får dette dekket, kan ikke mannen din pendle da? Ser jo at det er slitsomt sikkert det og, men da får han hvertfall vært med uten at dere må ut med så mye som 4000.-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå