Gå til innhold

Litt fortvila og demotivert nå :-( Vurderer ekstreme tiltak.....

Anbefalte innlegg

Har vært registrert på vektklubben.no siden begynnelsen av mai, og har egentlig vært veldig fornøyd med resultatene jeg har hatt. Har gått ned hele 6 kg siden den tid, men de siste 2 ukene har vekta stoppet helt opp! nå har jeg vært ca 69,5 i 2 uker, og uansett hva jeg gjør så funker det ikke mer.

Jeg sykler hver dag, jeg spiser sunt og har ikke særlig store porsjoner med mat heller. Jeg kjenner at jeg blir mett, men har plass til litt mer. Drikker mye vann også.

Hva kan det komme av? Og hva kan jeg evt gjøre for å få igang på vektnedgangen igjen? Har vurdert fatblocker/karboblocker, men da kommer vel alt like fort tilbake igjen som det forsvant når jeg slutter med det.

Ikke mye motivasjon å spore hos meg nå nei... :-(

Fortsetter under...

Du kan være fornøyd med det flotte resultatet ja! Så fort greier ikke jeg å gå ned i vekt, jeg har brukt 5 mnd på 8 kg.

Kroppen din trenger kanskje bare tid på å stabilisere seg på den nye vekta. Har du PMS kan kroppen lagre ekstra vann, dette vil forsvinne av seg selv på få dager. Skulle vekta di være dønn stabil også om 1 uke må du enten øke aktivitetsnivået eller spise mindre.

Hold ut - ting tar tid!

En nyttig link:

http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=10007016

Jeg lar det gå en stund til ja, og ser om det ikke forandrer seg. Satse på noe all-bran blandinger med mer fiber kanskje? Kan jo fungere det også.

Har satt inn spiral for et par uker siden da, kanskje det kan være på grunn av det? Jaja, jeg har fått vekk en del ihvertfall, og det er jeg fornøyd med :-)

Du har vært kjempeflink og det kan godt være som lissie sier, at kroppen din trenger litt tid akkurat nå.

Du spiser nok?

Kanskje annen type trening noen uker?

Lykke til videre, du har vært kjempeflink!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...