Gå til innhold

Hvis man har født to barn til termin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor stor sjanse er det for at nr 3 kommer til termin også, tro? Begynner å bli utålmodig her og vil helst føde nåååå. :/ Har termin den 16 Juli.

Er sikkert helt meningsløst for andre å lese om, men er bare nødt til å få det ut. Er så lei at jeg vil bare grine. :'(

Det føles liksom ut som av at det kun er "lov" å være lei om man har gått over tia. Ofte får man jo høre: :"Men når har du termin da?", når man klager sin nød over at man er lei av å vente på at noe skal skje.

Akkurat nå føles det bare som at dette vil ingen ende ta. *Fødestøv ønskes oversendt*.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart du har lov til å være møkkalei når termin nærmer seg! :-) Selv var jeg på termin med nr en, laaaangt over med nr to. vet om flere som har gått over med nr to / tre, selv om tidligere fødsler har startet før. Dessverre ... Håper det ikke stemmer for din del!!

Skrevet

Jeg venter nr 4 nå, og nr 2 og 3 kom 1 uke før termin, var sikker på at da må jo nr 4 å komme før termin.. er i dag 2 dager over og lei..

Håper du har et barn i magen som er litt mere sammarbeidsvillig en vesla jeg har i magen nå, ho har lurt oss i en mnd allerede, masse maserier+ ei natt på føden:o)

Jeg har nå bestemt meg for at gubben får ta seg av handling også lignende, for her har folk sagt "går du enda??" i 14 dager allerede, så nå er jeg lei:o/

Skulle gjerne sendt deg litt fødestøv, men har tydeligvis litt for lite selv enda:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...