C_line har gutt +jenteimagen Skrevet 5. juli 2010 #1 Skrevet 5. juli 2010 Jeg var hos JM før helga å hun syne sjeg har litt høyt BT 130/80 og 1+ på protein - litt hoven. kynnere og noe pannehodepine.... skal tilbake til kontroll på fredag. Skal reise med fly i mårn tidlig, er litt bekymret altså... Ville dere turt det? er 30 uker på vei....
Sjokolademonster Skrevet 5. juli 2010 #2 Skrevet 5. juli 2010 jeg ville ring ett legekontor og spurt. Ingen anelse om hvordan det er i tilfelle det er svangerskapsforgiftning de er redd du har/får?? I forhold til antall uker er det jo ingen problemer med å fly da :-)
Tredje drøm Skrevet 5. juli 2010 #3 Skrevet 5. juli 2010 Jeg ville også hørt med legen om det har noen påvirkning. Jeg har ikke erfaring med svangerskapsforgiftning, men har lavt jernlager (anemi). Og da jeg fløy sist (var da i i uke 27-28), ble jeg temmelig dårlig. Fant ut etterpå at det var en sammenheng med jernmangelen.
sthans Skrevet 5. juli 2010 #4 Skrevet 5. juli 2010 Hvor lang er flyturen? Er det en tur du "må" ta? Jeg har vært mye ute og flydd mens gravid, helt opp til 7/8 mnd, så i utgangspunktet ikke redd for å fly under graviditet - men her ville jeg vært superforsiktig. Ring legen og vær heller for forsiktig enn det motsatte :-) Lykke til - og god tur, hvis du skulle få grønt lys til å reise!
magnolia78 Skrevet 5. juli 2010 #5 Skrevet 5. juli 2010 Sier som de andre: Ring legen din! Har selv flydd lengre turer som gravid, men da i fin form. Men: når man er gravid, kan man rammes av en rekke helsemessige plager som tilsvarer at man IKKE bør fly. Dette bør legen din kunne avklare ut fra de symptomene du beskriver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå