Gå til innhold

Hvodan skal jeg få henne til å sove på natta? Jeg blir snart desperat!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei tulle på 13 mnd. Vi har avorlige problemer på natta.

Vi sluttet å nattamme for 6 uker siden og siden da har hun våknet så og si hver eneste natt og hun skriker/sutrer i 12 timer. Noen ganger våkner hun 2 perioder og holder på sånn.

som regel er det i 4 tiden og frem til 5- halv 6 tiden. Hun sover ikke lenger enn kl. 06.00.

Dette begynner virkelig å tære på nå. Vi har prøvt "alt" synes jeg. Vi tar henne ikke opp av senga, prøver å roe henne. Går inn en gang i halvtimen ca, når hun sutrer, skriker hun går vi inn litt oftere.

Hun har det svalt og fint på eget rom i egen seng.

Vi har prødt at bare pappa går inn. Hun kan ha netter innimellom hvor hun våkner og vi bare trenger putte inn smokken og hun sovner igjen, men det hører til sjeldenhetene....

Vi har prøvt å sove mindre/ mere på dagtid - gjør ingen forskjell..

Hun er enkel å legge/trøtt på kvelden. Legges ca kl 19.00.

Noen som har råd å komme med? Jeg går snart på veggen og MÅ ha søvn!!.....:o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

UPS! Hun skriker/sutrer ikke i 12 timer da...hehe, 2 timer skulle det vær selvfølgelig...;o)

Skrevet

Har ingen gode idéer egentlig, men vi har en gjesteseng stående på rommet til Lillemann, noe som har vist seg å være ganske praktisk. Han roer seg fortere når vi er i rommet om han våkner, og da kan vi bare legge oss i gjestesengen med en hånd gjennom sprinklene slik at han får litt nærhet. Det var en periode da han våknet i femtiden. Helt uaktuelt å stå opp da, så da la vi oss i gjestesengen. Da hadde han i alle fall selskap, og led ingen nød. Vi tilbyr alltid vann! Han har en Imsdalsflaske for barn som er superkjekk og dryppfri. Han har også minst fem smokker i senga slik at han lett finner en ny om han mister en eller våkner uten. Ville kanskje ikke gått inn i det hele tatt om hun barer sutrer, kun om dere hører at det er krise.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...