Gå til innhold

Anbefaler ny bok om vaksiner

Anbefalte innlegg

"The Sanctity of Human Blood: Vaccination I$ Not Immunisation" anbefales enhver som ønsker informasjon om vaksiner og deres virkninger og skadevirkninger, for barn og voksne.

http://www.fritthelsevalg.org/htmlsite/aktuelt.asp?parent=1&flag=1&ban=1&id=687

:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142056756-anbefaler-ny-bok-om-vaksiner/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Ikke bare er Tim O'Shea kiropraktor (og dermed neppe kvalifisert), han har ikke publisert noe fagfellevurdert forskning om temaet (som jeg kan se), og for å toppe det hele tjener han også grovt på å selge diverse kosttilskudd, som f.eks. antioksidanter for 80 dollar pr. måned. Eldste trikset i kvakksalverboka.

EJ09: Ånei, Tim O'Shea selger to måneders forbruk av antioksidanter for nesten 800 dollars. Jeg siterer fra hjemmesiden hans: "Order All 7 Supplements @ $778.00 - 60 day supply for one person"

Så det artige dollartegnet i boktittelen sin kunne han spart seg. Eller kanskje han sikter til egen inntjening?

• 1 måned senere...

Takk for interessant link mamma-x-3.

Jeg vil legge til at det finnes over flere hundre referanser i boken hvor mange er meget interessant.

Spesielt interessant er statistikkene som viser hvor begredelig vaksinene har virket i forhold til andre faktorer mtp å få ned dødeligheten av sykdommer det vaksineres mot.

Annonse

Hvordan kan du, Helseinterressert, stole på en mann som selger 2 måneders forbruk av antioksidanter for nesten 800 dollars - mens du avskyr legemiddelindustrien fordi de tjener penger på medisiner?

Tilgi meg om jeg har problemer med å forstå logikken her. Du virker ikke spesielt konsekvent anlagt.

• 3 uker senere...

Annonse

ostepop sa:

"Hvorfor skal man høre på en mann med økonomiske interesser innen alternativmedisin når man ikke kan høre på menn med økonomiske interesser innen tradisjonell medisin?"

Skjønner du ikke dette ostepop? Både alternativere og skolemedisinere lever av syke mennesker. Hvem er da mest troverdig? De som pusher potensielt sykdomsfremkallende vaksiner eller de som er kritiske?

Å underkaste seg vaksineanbefalingene til de med økonomiske interesser i syke mennesker er nesten det samme som å underkaste seg tannhelseråd fra karius og baktus.

Du vet å snakke deg bort. Vi tar et skritt tilbake og ser det fra avstand. Vi er enige om at både tradisjonelle medisinere og alternative behandlere har en slags økonomisk interesse i sykdom, ikke sant?

Så spør du hvem som er mest troverdig, og mener tradisjonelle leger prøver å selge noe som er sykdomsfremkallende mens alternative behandlere utelukkende er kritiske.

Ser du ikke at det er et hull i argumentasjonen din her? Alternative behandlere selger også noe, ser du ikke det? Argumentet ditt hadde utelukkende vært gyldig dersom ingen alternative behandlere hadde noen økonomiske interesser i behandling av syke mennesker.

Denne trollingen går jeg ikke med på. En påstand etter den neste. Dokumentér dine påstander i steden for å skrive innlegg fra din liste med bullshitargumenter.

Dokumentér påstandene dine:

- Barnevaksinene er sykdomsfremkallende

- Vaksiner er farlige, og farligere enn komplikasjonene sykdommene de beskytter mot

- Alternativmedisin har effekt

Jeg har ikke noe behov for å dokumentere dette EJ, fordi jeg holder meg og mine unna vaksiner.

Det er verre for de som har latt seg lure til vaksinering og må kjempe i over 20 år for å bli trodd ifm vaksineskader/død.

Poenget mitt er at manglende behandling kan være like ille som dårlig behandling.

Argumentet ditt er uansett ikke gyldig. Du forutsetter at tross i at både alternativere og tradisjonelle medisinere tjener penger på det de gjør, så er medisinerne utelukkende ute etter å beholde kundegruppen sin, mens alternativerne ikke er det. Så da er det altså ikke økonomiske interesser det koker ned til når det kommer til stykket, da? Da er det at medisinerne er kyniske, mens alternativerne ikke er det?

Ah, endelig en innrømmelse på at du ikke har fakta til å støtte opp om dine eventyrlige påstander! Du holder deg unna vaksiner og derfor kan du påstå hva du vil... herlig diskusjonsteknikk. Men også avslørende på hva slags bullshitter du er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...