a81 Skrevet 5. juli 2010 #1 Skrevet 5. juli 2010 Vi har fått beskjed om at det er ei lita jente der inne Er 23+4, og etter flere tidligere misslykkede prøverørsforsøk og to SA så føles det fantastisk å begynne å tenke på navn til vidunderet. MEN.... det er jammen meg ikke lett... Har sansen for litt uvanlige og spesielle navn og har laget en liten liste. Men går liksom å venter på at DET rette navnet plutselig skal dukke opp. Setter stor pris på alle forslag!!! Takk på forhånd
oktoberjentene;) Skrevet 5. juli 2010 #2 Skrevet 5. juli 2010 Gratulerer så mye med vesla i magen Hvilken navn har du på lista di da?? Går å venter på DET rette navnet selv, ikke lett.... Hvertfall ikke når mannen min ikke liker mine forslag.. Men hva med: Elvira Ella Ellie Molly Arwen
Ronjadatterdatter Skrevet 5. juli 2010 #3 Skrevet 5. juli 2010 Koom på disse i første omgang, uten at jeg vet om de er noen favoritter ... Alva Sol Runa Thyra Gyrill Bærthe Othelie Ulrikke er vel ikke veldig uvanlige navn, men noen av dem er ikke veldi mye brukt
HeidiHelen Skrevet 5. juli 2010 #4 Skrevet 5. juli 2010 Går å tenkter på jentenavn selv, men ingenting bekreftet her enda. Jeg liker og litt spesielle navn. Men er ett navn som ikke gir slipp her og det er Leonora Ellers har jeg alltid likt Angelica Thea
mariabee Skrevet 5. juli 2010 #6 Skrevet 5. juli 2010 Oline Olivia Ella Mille Vårt lille nurk skal hete Ingrid Sofie:)
Jenny-penny Skrevet 5. juli 2010 #8 Skrevet 5. juli 2010 Vi venter jente nr 2, førstemann heter Jenny. Mine beste navn foreløpig er: Ellinor Lilly Johanne Ella Cornelia Fredrikke Selma
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 5. juli 2010 #10 Skrevet 5. juli 2010 Er så mange fine jentenavn. Vanskelig å velge. Men siden jeg har ei datter fra før av som heter Thea, så skal den lille jenta i magen hete Emilie:)
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 5. juli 2010 #11 Skrevet 5. juli 2010 Her har vi falt for navnet Vida. Men Evida, Erle, Adina, Elida, Alette, Vilja er fine spesielle navn. Liker også Mathea kjempegodt. Har selv ei jente som heter Eline fra før av.
flashdancepants Skrevet 5. juli 2010 #12 Skrevet 5. juli 2010 Iris Ines Hedvig Vårin Ellinor ... er noen navn jeg liker.
a81 Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #13 Skrevet 15. juli 2010 Mange fine ja.. Vilja er absolutt på listen, og Lone har jeg fått smaken på de siste ukene, men vet ikke helt om jeg får mannen med meg.. Linnea etter min mormor, så vi lurer litt på det, men det heter liksom annenhver unge for tiden... Mathea liker jeg godt, men da kom det et tørt "nei" fra mannen, så jeg tok det hintet.. Navnet skjemmer ingen, er det noe som heter, så det blir nok bra uansett. Men takk for mange gode forslag!! ;0)
Pumba78 Skrevet 15. juli 2010 #14 Skrevet 15. juli 2010 Hadde ikkegubben vært engelsk hadde jeg stemt for Aurora!
Carro og Oscar Skrevet 16. juli 2010 #15 Skrevet 16. juli 2010 Åh Aurora er nydelig. Samboern min er svensk , så vi har tenkt litt på svenske navn. Vet ikke om det er gutt eller jente i magen enda , men jeg liker navnene: Tuva Saga Ylva Tindra Signe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå