Gå til innhold

Hvor små barn kan ha det dritmorsomt på tusenfryd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, fikk så innmari lyst til å dra med toåringen, men siden er litt stive priser er det synd om det er morsomt med bestefars bil i akkurat 7 minutter og that's it liksom ;-)

Fortsetter under...

Skrevet

Ingen med erfaring?

Skrevet

Min 3-åring er på gli! Men det blir helt sikkert enda bedre neste år :). Var nylig i Legoland, og det hele var så overveldende at han ble veldig fort sliten, veldig sliten. Og utover dagen orket han ikke gjøre noe som helst alene, mamma og pappa måtte være med på alt....

Skrevet

3 år, tenker jeg. Var på legoland og Fårup i Danmark og på tusenfryd i fjor sommer, da var eldste 3 år. Han hadde det i hvert fall som plommen i egget.

Vi har en 2-åring også men jeg vil ikke ta henne med på Tusenfryd i år, venter heller til neste år. Ser for meg at det fort blir slitsomt.

Skrevet

Da datteren min var 6, var det IKKE morsomt på Tusenfryd. Hun var 2 cm for lav til ALLE karusellene bortsett fra tømmer-renna og de biiittesmå barnekarusellene, så hun fikk bare glede av tømmer-renna.

Glemmer aldri hvor lei seg hun var den dagen.

Men neste år, da kom hun tilbake, og det til gangs! Endelig høy nok!

Så til dere med barn under 1.20, husk at det er mest babykaruseller de kan kjøre da. Og det er ikke alltid like populært når de ser unger på samme alder kose seg med supersplash og greier.

Skrevet

Når min eldste var nesten fylt 3 var vi på tusenfryd, hun storkoste seg :-) Jeg ble egentlig imponert hvor mange karuseller det var for så små.

Annonse

Skrevet

Våre barn storkoste seg på Tusenfryd da de var 2 år. Det er masse for de minste og de kan jo fint kose seg med bestefars bil i flere timer. Gjør stort sett lite å ta det samme 20 ganger på den alderen.

Skrevet

Det er da utrolig mye en på 6 år og under 120 kan ta, men mye må foreldrene være med på. Loopen, Huskene, Dragen, Blekkspruten er da alle store aktiviteter en på 118 kan ta, men med en voksen. Så jeg er ikke enig i at det kun er babykaruseller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...