Gå til innhold

Da folkens......! Hvor mange dager til termin mandag 5. juli?? :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare MÅ starte denne tråden, siden det ikke er lenge igjen før det er forseint! :-)

Jeg har 4 glade dager, håper jeg! Skal strippes på fredagen, og har selvfølgelig skyhøye forventninger...... :-)

Lykke til alle sammen!!!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

45 dager igjen til termin!

masse lykke til med strippingen:D

Skrevet

Hihi :)

39 dager igjen! Har ventet lenge på mandagen, for da kunne jeg endelig si at jeg er høygravid, men så skjekket jeg nå, og da va det forsyne meg igår jeg ble høygravid! Føler tiden løper fra meg nå...

Skrevet

Takk for det Kristine! Rart hvor normalt det blir å prate om alt mulig her inne... Tenkte på det nå når jeg leste hva jeg har skrevet, hehe, kan hende det blir litt av et innlegg på fredag, vent og se! ;-P

Skrevet

16 dager igjen!

Skrevet

- 2 dager! Overtid! Trodde ALDRI at jeg fortsatt skulle svare på disse trådene.....førstemann kom før tiden!

Blir snart gal jeg :S

Lykke til alle sammen!

Skrevet

-1 her, så venter venter venter her også..

Skrevet

49 dager igjen - endelig under 50, hehe

Skrevet

16 dager igjen... men er klar før.. Syntes ikke jeg gjør annet enn å vente.. men men han kommer når han er klar, har han ikke kommet til 15 juli så skal JM strippe meg...

Skrevet

60 dager og synes tiden går litt fort nå!

Skrevet

Idag er det 23 dager igjen :=)

Skrevet

13 dager igjen! Håper inderlig det skjer noe før. Begynner å bli veldig utålmodig. Fødte seks dager før tiden forrige gang, og håper på det samme denne gangen :)

Skrevet

23 dager igjen nå:)

Skrevet

22 dager igjen:-)

Oi,oi,oi.....

Skrevet

Jeg har 26 dager igjen :-)

Tiden går bare så fort nå! Håper virkelig jeg ikke går over terminen. Føler meg som en vannballong de varmeste dagene.

Lykke til med strippingen. Håper effekten blir slik du ønsker!

Skrevet

36 dager tili termin, men bare 29 til ks...

Skrevet

TEMIN I DAG=0)

Men ingen tegn, så kommer nok til å gå over...Med første gikk jeg heldigvis bare en dag over, så håper på da capo der ja=0)

Skrevet

17 dager til planlagt keisersnitt

Skrevet

11 dager igjen her....

Skrevet

74, snegler meg fremover...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...