Gå til innhold

Bekymret ang maling :(

Anbefalte innlegg

Hei!

Var på besøk hos noen som hadde malet kjøkken i dag med jotun lady maling,var på besøk i ca 1 time å er nå bekymret for om fosteret mitt kan ta noen skade av det(er 25 uker på vei)...regner med at det var oljebasert maling,da det luktet en del...Håper noen kan svare meg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142056612-bekymret-ang-maling/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det tviler jeg sterkt på. Hadde nok vært verre om du sto med malerkosten selv og innåndet avgassene over lengre tid. Er du likevel i tvil kan du sikkert ringe Jotun og spørre. De tilbudte jaffal meg en telefon fra butikken til kundeopplysningen deres når jeg skulle kjøpe maling til å male noen møbler :)

Men - maling idag er langt mindre farlig enn bare for noen år siden, så dette trenger du sikkert ikke bekymre deg for.

Du kan ta det helt med ro! Det lille nurket ditt har det garantert like fint som før der inne. En time har ingen betydning. Vi(dvs min mann..) malte hele huset utvendig for noen uker siden, og det luktet ganska masse inne også.. legen min sa at så lenge jeg ikke malte selv, og kanskje holdt meg vekke om lukten ble for intens så utgjorde det ingen skade. jeg er 23+6 i dag.. Det er snakk om å utsette seg for dette over tid om det skal ha noen innvirkning, så ditt besøk i dag har ikke gjort noen skade ;))

Annonse

mh, må legge til, det var da torsdag, fredag og lørdag, bittelitt på søndag også... ENDELIG ferdig hehehe nå har vi bare en hel leilighet å vaske ut, og en hel leilighet å rydde ut innen lørdag så er vi ferdige *sliten* er 27+6, og ferdig med dette trimesteret om ca 4 timer :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...