Gå til innhold

Tøysekroppen...

Nurket1 - prøver 2010

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei!!:)

er her å glaner hver dag men ikke så masse å melde om for tiden annet en at mage føles som den vokser i rekordfart nå..???men det er fint da:) nesten som buksa som passet igår ikke passer idag type fart.veldig i rykk og napp og masse deilig spark og dult og sånn:)))

jm i morgen så er spent på magemålet som skal måles for første gang nå:)vi målte sånn uoffisielt i uke 16 uten at hun førte på noe og da hadde hun att krysset litt over gjennomsnittsstreken så er spent nå ja....hun pleide ikke føre på før etter o.ul.....vanlig?

alt bra med deg min venn?og søskenbarnet?:)vært på noe kontroller id et siste?

klem

Hei...

Alt vel...det gror så det knaker i ribbeina...

Målte hos JM i går...like stor som nr. 1...trodde jeg var dobbelt så stor :-D

Lagt på meg litt...ehem...og mye spreng...

Godt å se at alt var ok...ble litt urolig jeg da vettu...

Klem i varmen...

varmen???! hvilken varme?:( dritt sommer her jeg er ihvertfall....trokke det blir sommer i år jeg.....

målte hos jm idag og lå en anelse under den rød streken...som med nr 1 og ikke noe å bekymre seg for sa hun;) krysset ble satt på akkurat 20cm og 23+1 idag.... vet jo at jeg ikke får store barn....lagt på meg litt over 7kg allerede...kremt... men troika er heaven on earth asså......:D

kjenner du det i ribbeina allerede? jeg kjenner ikke der men kjenner det tidvis i hoftebena når han styrer borti krokene hihihihi:)er så koselig dette...tenk at vi skulle få oppleve dette en gang til....*takknemlig*

hvirdan går det ellers da? kommet til noen store innkjøp?:)vi er omtrent ferdig vi:) kjøpt alt når det har vært på tilbud så sysn vi har vært økonomisk flinke;)

brukt vogn,brukt stellebord,bilsete og base på salg(halvparten gave fra mamma) klær.....i ehemm..massevis :)den fineste og blåeste gutten i gata hehehehe:)

mangler bare babyen vår og sikkert en del andre ting vi ikke har tenkt over hehehe:) men good tid enda.....men må innrømme at vi klør etter å re opp sengen hans og vaske klærne hans og sånn......åå gleder oss sånn har ikke ooord!!:)

klemmepå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...