Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 Vi fikk vår vogn på fredag, og har fått testet den litt i helga. Den er utrolig hard å slå sammen. De klemmene på begge sidene man skal dra opp sitter kjempehardt og man må ta spenntak i vogna samtidig bruke all kraft for å få de opp. Hvordan er deres? Og stoffkurva under. Sitter den stramt og godt eller? Her var den løs (f.eks kan man ikke se at det står "Emmaljunga" med hvite bokstaver på sidene for den henger sånn..) Også er de du skal stille dempinga med kjempeløse. De grå "knottene" er jeg redd skal ramle av så løse er de... Mistenker at understellet vi fikk med kanskje har vært utstillingsmodell eller lignende..?!.. Håper noen vil svare:)
Petit-Potet Skrevet 5. juli 2010 #2 Skrevet 5. juli 2010 Hei Jeg har samme vogn, og dette høres ikke kjent ut for meg. Hvor kjøpte du den? Norge/sverige? De grå knottene til fjæringa er ikke løse på min. Kurven i stoff under henger ikke løst, kun den ene brettsiden som er bak bremsepedalen henger litt løst. Jeg ville tatt den med til butikken du kjøpte den i å spurt. Jeg dro selv tilbake til BabyShop i sverige og klagde på noe jeg syns virket galt med min, og de viste meg alt! Lykke til...!! Her er forresten et bilde av min vogn som ferdig "oppslått":) http://maddemamma.blogg.no/1270489130_emmaljunga_celebratio.html
Lykke X 4 Skrevet 5. juli 2010 #3 Skrevet 5. juli 2010 Sånn er ikke min City cross, den er veldig lett å dra i klemmene når man skal legge den sammen. Hadde villet reklamert om jeg var deg. Høres ut som at det er noe veldig galt med det understellet, ja.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #5 Skrevet 5. juli 2010 Takk for svar! Sendte en mail til butikken i dag og beskrev feilene og spurte om vi kunne komme så de kunne se på den evt. bytte i en ny vogn (butikken er et godt stykke unna her vi bor..) hi
Petit-Potet Skrevet 5. juli 2010 #6 Skrevet 5. juli 2010 Tusen takk, Musipusi:) Anonym: Det var lurt, lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå