Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en etterlengtet husmorferie i Oslo i helga, skulle bare shoppe, møte masse venner, og ta meg en fest eller tre.

Skulle koble av og ikke tenke så mye graviditet, el og ikm.

Tok med meg 3 billigstrimler for å teste hver morgen så det skulle være "trygt" å drikke vin med god samvittighet. Fredag morgen var den første testen svakt positiv...tok en til senere som viste en lite synlig skyggestrek. den tok jeg for å være negativ. Altfor tidlig å teste.

(Fikk den første pos. testen 9dpo..)

Her må mer hcg til, så jeg tok siste testen lørdagsmorgen og den var blank og veldig negativ... kjøpte meg i villfarelsen to tester på apoteket, en first signal som jeg tok på ettermiddagsurin bare for å være sikker på at det var ok å drikke vin.. og den ble positiv...

Den siste testen var cb digital, tok den i morges og GRAVID:-) 1-2 uker!!

Jippi!! -Men jeg kjenner det kan bli laaange dager til ikm på onsdag.

Krysser alt jeg har for at dette går veien.

Isåfall er jeg rett og slett DRITHELDIG som blir gravid i 2.pp etter MA i april (14 uker på vei)

Får nesten dårlig samvittighet da jeg vet hvor mange av dere på bli gravid som sliter...

Håper at dersom alt klaffer, så skal jeg sørge for å smitte dere hele gjengen!!!!

Forhåpentligvis kan det også gi håp om at det kan gå fort for andre som også har vært så uheldig å miste...

*realistisk lykkelig*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tullejente:) Du må ikke har dårlig samvittighet, men glede deg over det store fine mirakelet som har skjedd:) Det var din tur nå.......

Gratulerer så masse og koz deg videre med svangerskapet og lykke til:)

Skrevet

Tusen, tusen takk!!- Du har bestandig vært flink til å støtte folk:-)

Selvsagt er jeg glad, men føles litt uvirkelig ut også.

går bare å venter på at ikm på onsdag, slik at jeg passerer første milepæl og ser at ingenting hender.

Er bare så redd for at noe går skeis igjen.

Det ER virkelig et mirakel, men hjernen arbeider litt annerledes nå enn før jeg mistet.

Skal prøve å trekke pusten dypt, og bare kose meg:-)

Håper flest mulig av gjengen her inne kan bli med over på 1. tri snart!!

Skrevet

Gratulerer såååå masse og lykke til. Dette skal gå bra :)

Ble dårlig med vin i helga da skjønner jeg, men heller en liten spire en enn en liten fest :) He, he.

Skrevet

Grattis :) Synes det var godt å lese dette, regner med at det er håp for meg også da som mistet for 5 uker siden.

Masse lykke til :) Håper vi andre her inne følger etter om litt :)

Skrevet

Dritredd enda, men får bare håpe at alt går som det skal.

Skal holde meg her på bli gravid ei god stund, altfor usikker til å flytte ut enda.

Men, tar meg i å gå å glise litt for meg selv, og føler meg ekstremt heldig og takknemlig bare for å i det hele tatt sitte her med flere positive tester!!

Siden jeg fikk så tidlig positiv test, så innbiller jeg meg at da MÅ det være en skikkelig levedyktig spire som har grodd seg fast godt!! :-)

Lykke til både Dotten og dos ninos!!!

Skal følge med på alle her inne og heie:-)

Skrevet

Lite vin ja...men, det har ingenting å si:-))))))

Skrevet

Jeg må bare si det èn gang til: GRATULERER!!!!!! Så utrolig koselig å høre at det har klaffet for deg. Håper virkelig at alt går bra med deg denne gangen, og at du klarer å slappe av og nyte den voksende magen. Jeg skjønner godt at du er litt engstelig, det tror jeg er ganske naturlig etter det vi har vært igjennom. Men det går nok bra dette skal du se. Og du skal ikke ha dårlig samvittighet, vettu - gled deg over det underet du har i magen:))) Håper vi treffes på 1. tri om ikke så lenge.

Klem

Skrevet

JAAA!!! Hvordan går det med deg?

Har du testet noe selv?

Er så spent om vi følges??

KLEM!!!

Skrevet

Gratulerer så mye:) Krysser både fingre og tær for dere!

Det er bare så utrolig god følelse å se Gravid på testen. Jeg måtte selv teste enda en gang i dag (bare fordi jeg enda ikke kunne tro det) og Gravid 2-3 lyste mot meg på testen:)

Skrevet

Åhhh, gratulerer så mye selv!

Blir så spennede med de neste dagene og ukene.

Når fant du det ut?

Skulle ikke du ha ikm i dag?

La oss håpe på en herlig tid fremover med forhåpentligvis ikke så jævlig kvalme:-)- har dårlig erfaring på det...men ALT er verdt det:-)

Skrevet

Jeg trenger ikke teste, TR har kommet hit:( Så da er det vel bare å fortsette å prøve da, og håpe at det klaffer om ikke så lenge:) Vi drar til Danmark i neste uke, kanskje vi får med en danske hjem? Det hadde jo vært veldig koselig. Har EL mens vi er der, sjø:))

Skrevet

Tusen takk:)

Jeg fikk en meget svak test tirsdag forrige uke. Syklusen min har alltid vært litt ustabil, så jeg regnet 30 dager for å ta litt i. Skulle da hatt IKM i går. Utålmodig som jeg er testet jeg veldig tidlig og ble veldig overrasket da jeg så den knapt synlige streken.

Var ikke kvalm sist gang, men fikk kramper etter hvert måltid og var utrolig søvning første trimester. Så vi får satse på null kvalme og kramper og litt mindre trøtt i trynet:)

Gleder meg sånn til UL, ordne med barnerom igjen og kjenne spark fra babyen. Men får ta meg en prat med jordmor/lege ang fødselen. Sist gang gledet jeg meg som en hund, men nå er jeg litt mer beskymret pga skade fra forrige fødsel. Men som du sier...alt er verdt det:)

Skrevet

Oi !!- hvilken skade fikk du etter fødselen snippsnapp?

Er det noe som gjør at du får bedre oppfølging?

Idag er ikm for min del, og det var betryggende å stå opp og se at ingen TR hadde kommet. ingen mensmurringer heller:-) Bare la det vare....

Skrevet

Ja, enda et tydelig tegn på de gode nyhetene:) TR har bare å holde seg unna! Har vært litt kvalm i dag (jippe et tegn!) men det kan jo være de 4 isene jeg har trykket i meg:)

Lå i 3 døgn med rier så var ganske så utslitt da jeg skulle begynne å jobbe. Fikk nesten total ruptur og rift innvendig. Lå lenge på operasjonsbordet etterpå. Det ironiske er at lillemann var knappe 2 kg da han kom;) Er jo litt spent på hvordan det skal gå hvis babyen (forhåpentligvis) er større denne gangen..

Har fått beskjed om at jeg får tettere oppfølging ved et nytt svangerskap grunnet størrelesen på gutten min. Han kom innen termin men veksten avtok mot slutten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...