Gå til innhold

Kinesisk kalender???

lissiliz❤tassen❤lillesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe husker ikke helt hva det heter, men sist jeg var gravid så jeg en slik kinesisk(tror det var det) kalender.

Der så du om det var gutt eller jente du venter. Var noe med alderen min og dato eller mnd.

Noe som vet hva jeg mener og kan si hvor jeg finner det???!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TAKK det var den jeg mente!!!!

Godt det er noen som forstår når jeg forklarer!!!!!!

Skrevet

hmm.. den der ga meg et annet svar enn den jeg så her om dagen.. I følge denne her skal jeg ha gutt, men i følge den andre skulle jeg ha jente

Skrevet

alle sier uansett jente på meg.. Var hos gyn 11+5 som var skråsikker på at det var gutt.. da vil tiden vise.. =)

Skrevet

Var artig at du spørte om dette, for jeg husker jeg satt med denne kalenderen når jeg skulle ha mine første barn. Jeg har vært innpå igjen nå for å se om det stemte noe med mine 3 første barn.

Nr 1 skulle bli jente - og ble jente

Nr 2 skulle bli jente - og ble jente

Nr 3 skulle bli jente - og ble jente

Nå skal jeg ha nr 4 og har en helt annen start på svangerskapet enn jeg har hatt før mye mer trøtt og kvalm. Kan være at jeg er noe eldre også da. Jeg er 34 år nå. Men jeg har på følelsen av at denne gangen kommer gutten. Jeg er i uke 9 nå.

Men ut i fra den kinesiske kalenderen skal det også denne gangen bli jente - så nå får vi bare vente på ultralyd og se hva den forteller oss:))

Spennende)

Lykke til!

Skrevet

Husk at på den kinesiske kalenderen skal dere ikke gå ut i fra siste menstruasjons første dag, men 14 dager etterpå....

Det er selve unnfangelsesdagen som teller...

Har stemt med alle mine 3 jenter:)

Skrevet

Jeg og min samboer har begge følelesen av at der er en gutt der inne, min beste venninne mener også det er gutt der inne, og ifølge den kinesiske kalenderen er det også en gutt der inne, hihi, blir skrekkelig spennende å se hva det faktisk er ;) Kunne ønske jeg kunne få vite det nå!!! :)

Skrevet

4.barn i magen : jeg husket å sjekke når unnfangelse fant sted, og den øverste linken sier gutt, mens den jeg posta sier jente.. så da blir det spennende å se, hehe. Har jo ille lyst på en liten prinsesse til ;-)

Skrevet

Til <3 Lille gull <3. Den du posta fant jeg ut var litt misvisende på første siden.. Hvis du trykker på der hvor det står "Klikk her for historien bak, bruksanvisning og komplett tabell" så kommer månedene med også, og ikke bare mors alder... Da gikk jeg fra å få jente til gutt.. ;)

Skrevet

Jeg har tatt 4 forskjellige sånne kinesikse fødselskart.. (alle forskjellige) meen, alle viser det samme.. så det blir spennende å se hva det blir.. har en gutt fra før, å denne viste jente... så spennende blir det :=)

Skrevet

Ostepopp!!

åh, jeg ble ivrig nå gitt.., men gutt enda, blæh, hehe. Jeg velger å ikke tro på den der, men den andre som er posta på siden her ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...