Gå til innhold

Da var jenta vår kommet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun kom den 8 Juni. Hadde termin den 15. Juni. Så jeg var glad da det plutselig skjedde noe. Jeg hadde en helt grei og rask fødsel, det var latensfasen (de første cm ) som var de mest smertefulle. Fikk faktisk epidural på 2 cm. Da sov jeg meg gjennom hele åpningsfasen, den søvnen var etterlengtet da jeg hadde gått en stund med maserier og hatt en del våkennetter førut!

Fikk drypp da riene stoppet litt opp. Må si disse hjalp. Gikk fra 3 cm til ti på en liten time. Pressinga tok kun 20 minutter.

tok keisersnitt sist gang, så det var en stor seier for meg å greie det!! ble ikke skremt i det hele tatt:)

verdens herligste lille jente kom til verden 3455 gr og 50 cm lang. helt perfekt:) storebror på seks er så stolt. og det er jammen meg foreldrene og;) lykke til alle sammen, takk for alle gode råd og hjelp. (dette var en liten prøverørsspire så har vært her en stund)

klem fra meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse og tillykke med veslejenta:)

Skrevet

Gratulerer så mye med jenta! Klem

Skrevet

Gratulerer med den lille jenta!! =) Litt ekstra koselig å høre at det er ei IVF-jente. Her venter vi på vår lille IVF-gutt =) Har jo helt glemt at han ble unnfanget på en annen måte, men blir virkelig takknemlig når jeg tenker på hvor heldige vi er! Kos dere masse som familie på fire =)

Skrevet

Takk skal dere ha alle sammen:) vi er så evig takknemlig at vi lyktes:)) det er stort å få barn! Utrolig stort når det har skjedd ved ivf!!:) lykke til

Skrevet

Grattis så mye med veslejenta! Gleder meg til det blir vår tur om et par uker, forhåpentligvis:-)

Skrevet

Gratulerer med vel overstått, og lykke til med den lille jenta og tida fremover :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...