sprellemor Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 Prinsessen vår kom på termin, 3,5 timer etter at jeg hadde begynt å lure på om noe var i gjære. Vi var inne på sykehuset 1 time og 40 min før fødsel, og det ble aldri tid til epidural, dessverre. Jeg velger å ikke gå i detalj, men kan informere om at denne raske fødselen var mye mere smertefull en den mer langvarige første-fødselen min. Nå er det heldigvis over, og hun er selvsagt perfekt. Lykke lykke til til alle som ikke har født ennå. Sender litt fødestøv:-)
sthans Skrevet 4. juli 2010 #2 Skrevet 4. juli 2010 Hipp hurra og gratulerer! Tar gjerne mot litt av fødestøvet ditt ;-)
Arw1 fikk juli-jente:-) Skrevet 4. juli 2010 #4 Skrevet 4. juli 2010 Grarulerer så mye! Deilig at det gikk så fort da, selv om det sikkert var mer intense smerter. Kos deg masse med den lille;-)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 5. juli 2010 #5 Skrevet 5. juli 2010 Gratulerer så masse! Signerer den med grusomt å føde så raskt. Hadde en slik fødsel med førstemann, nr 2 tok 4 timer fra start til slutt og var myyye bedre. Kos dere masse. Klem
A.S Skrevet 5. juli 2010 #7 Skrevet 5. juli 2010 Gratulerer så mye Sprellemor. Kos dere, det er i herlig tid nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå