♥Mammatil3små♥ Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 Hei:) Hvis jeg ikke husker heeelt feil hadde jeg siste mens, 8.mai(så skulle hatt mensen igjen ca. 10 juni, men den har ikke kommet). Har tatt mange tester, men ikke en eneste en har blitt positiv (utenom ett par som jeg såg på igjen flere timer etter jeg hadde tatt de) Hadde noen få dråper med blod på papiret en morgen for 5-6 uker siden, og tenkte kanskje det kunne vært en festeblødning(var iallefall sånn den var forrige gang). Etter alle disse negative testene bestilte jeg meg time hos gynekolog forrige uke, og hun syns jeg hadde litt større livmor enn normalt, og skulle ordne time for ultralyd, sånn jeg fikk ett sikkert svar (tok også urin- og blodprøve, men har ikke fått resultat på noen av de)... Men regner med det går ett par uker før ultralyd, og jeg holder på å bli gaaal... Så da lurer jeg på; Noen som har vært gravide, men ikke fått positiv test før i uke 8-9 , eller senere...? er det mulig...? Har lest att noen avogtil har sen produksjon av hcg... men... Huff, blir så forvirret.... Håper noen har lignende erfaringer...
Mamma-23 Skrevet 4. juli 2010 #2 Skrevet 4. juli 2010 Hei. En veninne av meg har blitt to ganger gravid og hver gang testen vist seg negativt til hun var 12 uke på vei. Så i noen tilfeller skjer det;)))) Masse lykke til;)
♥Mammatil3små♥ Skrevet 4. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2010 Takk for det... Da er det jo iallefall mulig ,ja... Husker att det gikk en stund før testen ble positiv forrige gang også, men tror ikke det var såååå lenge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå