Gjest Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 Da har jeg prøvd ut en god del kjerringråd og sitter her enda 4 dager på overtid uten noe som helst tegn på at noe skulle være i gang. Jeg har bl.a prøvd: - sex - modningsakupunktur (5 behandlinger) - kanel - sterk mat - rømmegrøt - husvask - bringebærkapsler Angrer ikke på at jeg har prøvd disse rådene, men hadde liksom litt forhåpninger om at noe skulle funke. Nå har jeg gitt opp, venter og tar det som det kommer.
Sanny19 Skrevet 4. juli 2010 #2 Skrevet 4. juli 2010 Jupp, Har funnet ut at ingen kjerringråd virker her også.. Her har jeg prøvd: - Bringebærkapsler - Kanel - Huskvask - Grøt med masse kanel - Gått tuuur - Dusja i veeldi varmt vann - Biola - Sprunget i trapper - Danset hm.. Trur det neste jeg prøver er å bare slappe av! å tar det som det kommer ja:)
minimimmi Skrevet 4. juli 2010 #3 Skrevet 4. juli 2010 Huff, jeg har tyvstartet med noen kjærringråd jeg også, men ingen ser til å virke! :-( Men så har jeg ikke termin før fredagen..... Så neste gang sambo ymter til sex, så sier jeg bare "du får vente tell freddan!"...... Har egentlig mest troa på å ta det med ro :-) Men rart hvordan man bare MÅ teste ut alt mulig...... Nå sitter jeg våken midt på natta fordi jeg fikk halsbrann av kanelen jeg lurte i meg før kvelden..... Men lykke til da folkens!!! :-)
Gajsa Skrevet 5. juli 2010 #4 Skrevet 5. juli 2010 Er 7 dager på overtid og begynner å bli virkelig desperat! Jordmor anbefalte lakrisrot-te, det funker IKKE.. Ellers har jeg prøvd følgende: - Sex (og orgasmer) - Massasje av brystvortene i en time (resulteret i ømme brystvorter og maassee kynnere - burde kanskje massert i en time til da, men med ømme brystvorter.....) - Sterk mat - Plenklipping - Løping i trapper - Gått tur - Og nå skal jeg spisse havregrøt med maaasse kanel:D Jordmor anbefaler å forholde seg helt rolig og bare slappe av, at mange av kjerringrådene kan føre til masrier og lengre fødsler, men hva gjør man ikke når man er desperat...!?? Selv om jeg innerst inne tror og vet hun har rett, ikke så lurt å bruke opp all energien før 5-mila...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå