Gå til innhold

sist mens kom 16. mai...

Anbefalte innlegg

Skrevet

så når den ikke kom til "vanlig" tid tenkte jeg at den bare var sein, og at jeg ikke skulle ta noen graviditetstest fordi mensen sikkert var like rundt hjørnet. sitter her nå, fortsatt ingen mens, var vel litt spotting med veeeeeldig bittelite rosa slim som nesten ikke gikk ann å se rundt menstider, ellers ikke noe mer..... har fortsatt ikke tatt noen test, men lurer på om det er på tide snart... tenkte også at om jeg var gravid kom jeg jo til å få noen symptomer, men kan ikke si at jeg merker noe.... lurer på å ta meg en tur på apoteket i morgen... :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja du for ta en gravid test, så slipper du å gå og lure. Det ser ut som du er gravid da :-) lykke til

Skrevet

Ville bare ønske deg lykke til i morgen!! Er det førstemann dere prøver på?

Skrevet

takk, det blir veldig spennende!!! nei, nr 2. første ble født i august 08, har prøvd i et år nå.... kjenner stkkninger på begge sider av og til også.. håper så utrolig!! men om jeg ikke er gravid må jeg bestille meg time hos legen, for da er det noe som ikke stemmer hos meg :P

tusen takk for svar btw! :)

Skrevet

Eg er i AKKURAT samme situasjon!!! Min forrige mens startet 14 mai, varte 6 dager og har siden ikkje vist seg! Har en del murringer i magen på begge sider (skifter) som kommer og går, men tisser ikkje ofte og kjenner ingen andre symptomer utenom at puppene er begynt å værke litt, men det gjør de alltid før mensen.

Skrevet

har du testa? jeg føler jeg går endel på do... ellers er det lite annet.... må vente til samboern kommer hjem fra jobb før jeg drar på apoteket... har egentlig ikke lyst å teste for den blir vel bare negativ allikevel :P

Skrevet

Testet for 3 uker siden og da var den negativ. Og no når eg var på do for 10 min siden var mensen komt:(:( hadde virkelig tro....

Masse lykke til!! det har nok klaffet for deg:D

Skrevet

å så trist!!!! ja det er jo lov å ha tro når mensen uteblir så lenge..... huff.... får ikke lyst å teste meg nå, vil heller bare vente på mensen.. :P

Skrevet

tok testen idag... å jeg er gravid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

endelig!!!!! etter ett år med prøving!!!!

Skrevet

Gratulerer så mye!! Velkommen inn på 1.tri og marsterminklubben!!

Skrevet

Gratulerer så masse!!!

Håper det er min tur neste gang:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...