minion Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 Det verste jeg har opplevd var ei dame som kjørte handlevognen sin rett på magen min!!!! Skjedde i går mens jeg var innom Smart Club. Det verste av alt: hun sa ikke unnskyld engang! Så utrolig irritert!!!
mammaløve Skrevet 5. juli 2010 #2 Skrevet 5. juli 2010 Ojoj, da tror jeg faktisk jeg hadde blitt voldelig! Var en mann som kjørte albuen inn i magen min på bussen her en dag, men da klep jeg han tilbake og spurte om han vanligvis hadde for vane å være voldelig mot spebarn! Kjenner beskyttelsesinstinktet for magen er helt fininnstilt for tiden. Blir til en drage for de minste ting.... Det verste jeg forøvrig har opplevd som gravid er vel heller å stupe ut av bussen på morgenen for å kaste opp tidligere i svangerskapet. Prøvde å gjemme meg bak et busskur, men fikk en hel barnehage som tilskuere. Fikk til og med tilbydd saft fra Bamse-flaske da jeg var ferdig av en veldig søt liten 4-åring
sthans Skrevet 5. juli 2010 #3 Skrevet 5. juli 2010 Rekorden her er to tenåringsjenter som dyttet meg avgårde på veg inn bussdøra da jeg skulle av, nesten 9 mnd på vei og ikke akkurat usynlig der jeg stod - uhøflig under enhver omstendighet, men hallooooo! Jeg brukte albuen og sendte den ene inn i bussdøra så det sang - litt barnslig, men får skylde på hormonene ;-)
Jippiajajee Skrevet 5. juli 2010 #4 Skrevet 5. juli 2010 Det verste... da jeg begynte å styrtblø 4 1/2 mnd på veg med 1.mann.. rant blod etter meg i sykehusgangene... heisen.. trappa... overalt:S Fikk beskjed om å kjøre til neste sykehus for invendig ultralyd dagen etter for å sjekke om det fremdeles var liv... for på dette sykehuset hadde de ikke utstyret... så jeg måtte dra hjem.. ligge med bena høyt til jeg neste dag måtte sette meg i bilen og bli kjørt av gårde 3 timers kjøretur.. redd for at på hver lille hump i veien kom babyen til å ramle ut... vel fremme og etter UL, fikk jeg beskjed om at hun sprella og levde i beste velgående!! Beste og Værste opplevelse på en gang!!!
minion Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2010 At folk kan være så utrolig hensynsløse! Men Jippiajajee, det høres jo utrolig fært ut at det rant blod over alt og den lange kjøreturen ikke minst! Utrolig hva vi gravide må tåle! Ble så utrolig irritert på en mann som (I EN FULL T-BANE) bare rushet forran meg for å ta det setet jeg akkurat skulle sette meg i ! Herregud, går jo høygravid her, er jo ikke som jeg har festet en pute i magen heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå