Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 Fant mitt gamle klistremerkealbum her og der var det mange av disse bamsene, Care bears (husker ikke helt hvordan det skrives). Het de det på norsk også eller hadde de et oversatt navn... husker ikke.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #4 Skrevet 4. juli 2010 Åh, der sier du noe! Jeg vokste opp på Island, og der ble de ,fritt oversatt, kalt for kjærlighetsbjørnene.. Lurer også veldig på hva de heter på norsk!
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #5 Skrevet 4. juli 2010 Bompibjørnene var de som man kunne lage til en ball, Care Bears hadde bilder på magen.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #6 Skrevet 4. juli 2010 Jeg tror de het carebears på norsk også. Jeg hadde noen tegneserieblad på norsk med disse søte bamsene, og bladet het Carebears. Bompibjørnene er ikke det samme som Carebears.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #7 Skrevet 4. juli 2010 Litt usikker, men jeg mener de ble kalt CareBears i Norge også..?
neekap Skrevet 4. juli 2010 #8 Skrevet 4. juli 2010 Og de man kan rulle sammen heter ikke bompibjørnene, men Popples :-)
LillaGorilla♥♥ Skrevet 4. juli 2010 #9 Skrevet 4. juli 2010 Tror vi bare kalte dem CareBears? Bompibjørnene er Gummi Bears på engelsk, så det er ikke dem.
CharlotteAmandaogOlivia Skrevet 4. juli 2010 #10 Skrevet 4. juli 2010 På svensk het de ihvertfall kramisarna ! Ikke mye hjelp i det,men.. dog
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #11 Skrevet 4. juli 2010 De heter Carebears her i norge også. Vi har faktisk kjøpt et par dvder til veslejenta vår med dem :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå