lille persille nr 3 Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 Jeg får til to ganger i uken nå, men merker at hoppingen begynner å slite på bekkenet. Har ikke tenkt å gi meg likevel. Hvor lenge holder dere andre ut?
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 4. juli 2010 #3 Skrevet 4. juli 2010 Jeg er 31+6 og holder fortsatt på. Styrketrening + zumba hittil, men har frosset medlemsskapet for sommeren (skal på ferie snart) så fra nå av blir det oppverbakker med hunden og styrketrening på matte hjemme. Gir meg masse energi og det er godt å få brukt kroppen skikkelig, selv om jeg er gravid synes jeg. Kommer til å fortsette så lenge jeg ikke får plager eller har vondt! Venninnen min fortalte at hun gikk 1 mil på ski dagen før hun fikk sin sønn, hehe. Det er bare å stå på!
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 4. juli 2010 #4 Skrevet 4. juli 2010 Jeg var på trening forrige søndag. Var da 3 dager på overtid, og fødte på onsdag. Ingen hopp-og-sprett-trening, men 20 min. elipsemaskin og 40 min styrke. Stå på :-)
K_77 Skrevet 4. juli 2010 #5 Skrevet 4. juli 2010 Jeg er 37+3 og trener forsatt 3 ganger i uka pluss mange turer med hunden min i tillegg:) Nettopp kommet tilbake fra en finfin treningstur opp på en bratt fjelltopp nå. Puster som en hvalross fordi det ikke er noen særlig plass igjen til lungene, men merker ellers ikke så mye til at jeg er gravid
Trio? Skrevet 4. juli 2010 #6 Skrevet 4. juli 2010 Fram til uke 38 begynte har jeg gått 9 km 3 ganger i uken. Da halve turen i oppoverbakker. Nå fra jeg begynte i uke 38 går jeg mer i flatere løyper pga motbakkene gav så mange kynnere. Jeg kommer nok til å gå så lenge jeg kan for det gjør så godt for kropp og humør. :-)
Mammaønske Skrevet 5. juli 2010 #7 Skrevet 5. juli 2010 Er i uke 39 og trener forsatt, men mest lange gåturer ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå