Gå til innhold

Feriehus i Danmark, noen med erfaring? Hvor ville du dratt, hvilket selskap ville du brukt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi skal en uke til Marielyst, halvannen times kjøretur sør for København nå snart. Leier et stort hus gjennom Sol & Strand. Så hvis du sender meg en pm om noen uker, så kan jeg gjerne fortelle deg hvordan det var der. :)

Flott! Vi har egentlig funnet et nydelig hus i nærheten av Århus, men det er så mye enklere å kjøre til Skjelland. Særlig for oss som bor i Østfold og har tenkt til å reise med tre barn:):).

Gjest Tale30

Vi skal til Løkken nå i sommer. Det er visst fin beliggenhet, med strand og tilgang til badeland. Vi tar båten til Hirtshals (?) fra Larvik, og den tar timer. Så er det minutter å kjøre fra kaien.

Jeg kan også forsøke å huske å poste et innlegg om vår opplevelse av det stedet i slutten av juli :)

Annonse

Vi kjører også fra Østfold i sommer, men har valgt i nærheten av Århus pga badevannkvaliteten.

Den er mer brakkvannliknende i Københavnområdet ble vi fortalt av noen gærva Danmarksfarere.

Vi har faktisk valgt å legge inn en overnatting i Sverige på veien slik at vi tar det som en tur.

Dessuten har vi med barn som selvfølgelig vil se Legoland, og da er vi nærmere der:o)

Ja, vi har også tenkt på det med strender og badevann. Det er vel desidert best på Jylland.

Fyn er også nydelig!

Hvordan kjører dere fra Østfold. Tar dere ferje fra Gøteborg?

Annonse

Vi tar alle broene vi:o)

Har med en kjøreglad (gal) unge så han vil nok ha mye underholdning på den måten.

Passer meg utmerket siden jeg bli sjøsyk så fort noen nevner båttur, hehe...

'Me og skal til Løkken i sommer. reiser på torsdag. Har leid leilihet gjennom danland.dk.

Kan sende referat fra opplevelsen når me kjem heim om litt over ei veke.!=) Me tek og ferja frå Larvik til Hirtshals.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...