nuttegull:) Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 for 6 dager siden gikk jeg tur med vogna 7 timer i strekk. Har ikke gått noe særlige lange turer på lenge så JA, dette kjentes på kroppen. De første 2 dagene måtte jeg løfte bena med armene når jeg skulle ut og inn av bilen. Hadde skikkelig gangsperre overalt.3 dagen begynte det plutselig å gjøre sinnsykt vondt i den ene fotn. Det er blitt værre for vær dag og kjennes godt når jeg går mye.(ømt) men ingen synlige tegn eller hevelser. Sitter jeg lenge i ro blir det bedre,men like vondt igjenn etter jeg har reist meg og tatt noen skritt. Kjenner ingenting når jeg sitter eller ligger,men hele tiden når jeg trør på foten. Det er under venstrefoten helt ytterst i venstre kant av foten å di to siste dagene har det knitret inni foten når jeg sirkler rundt med den eller står på tå. akkurat som en sånn knitrepose som som går løs vær gang jeg strekker på fotn. Lurer på om noen har følt det samme. Er vel ikke så mye å få gjort med,men lurer på om jeg bør holde fotn i ro mest mulig for at det skal gå fortere over eller er det greit å gå litt vær dag med den.kan dette vare flere mnd kanskje? Er så kjipt å gå å halte hele sommeren
selma07 og engel Skrevet 4. juli 2010 #2 Skrevet 4. juli 2010 Du burde gå til lege, mulig betennelse siden det knitrer.
nuttegull:) Skrevet 4. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2010 eller kanskje noen kjenner noen som er flink til å lese på folk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå