Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 Jeg har betalingsanmerkninger og vl prøve å betale det ned, min mor vil stille opp som kausjonist, kan jeg få lån da? har gjeld på ca 40-50.000...
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #2 Skrevet 4. juli 2010 Det må du snakke med banken om, det kan godt være at banken vil overta lånet på 50 000 og inkludere det i det nye lånet slik at det blir oversiktig og lett å betale (og ikke minst antageligvis mindre rente). Når det gjelder betalingsanmerkningene så spørs det hva det gjelder, når det var og hvilken sum du vil låne.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #3 Skrevet 4. juli 2010 Jeg tenkte ta lån til depositum, og er uten penger denne måneden, får dobbelt utbetalt neste måned fra Nav men trenger penger denne måneden.. Er snakk om å låne 30.000 kr...
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #4 Skrevet 4. juli 2010 Da tviler jeg sterkt på at du får lån, trodde du snakket om huslån...ikke mer forbrukslån.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #6 Skrevet 4. juli 2010 Har forresten tatt forbrukslån med kausjonist ( min mor) for noen år siden og har betalt alt ned nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå