Gå til innhold

Kontroll på Ullevål på tirsdag

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Da er jeg 39+6.

Junior har fortsatt god plass og driver og turnerer som en helt. Han ligger

litt i tverra, på skrå, sitter i seteleie og ligger med hode ned. Han kan være innom alle stillingene hver dag, men favoritten den siste uken har vært på skrå....

Er det noen som har blitt satt igang pga lignende?

Tar over 1 time for meg å komme på føden og har fått beskjed om at dersom vannet går må jeg bare legge meg rett ned.

Jeg skulle gjerne blittt satt igang, for er redd for at det ender med sete og evt hastesnitt dersom ting ikke blir gjort i kontrollerte former :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har kommet langt nå! (fra ass.bef forum jeg også).

Min har ikke festet hodet enda. men jeg har fått beskjed at sykehuset har gått vekk fra at du må legge deg ned når vannet går. Dette er visst avleggs i følge min jordmor.

lykke til videre! Er selv drittlei av å vente (9 dager overtid)

Skrevet

ja, men jeg har ekstra med fostervann og siden han ikke er i nærheten av å feste seg så kan navelstrengen havne i klem :(

Skrevet

huff ja da høres det ikke så "lett" ut.

har lest at fostervannet går før rier i bare 7% av tilfellene. så forhåpentligvis skjer det i kontrollerte forhold når vi likevel ligger og presser :)

Skrevet

Uff ja, det spørs da :P

Nei får bare vente og se og høre når jeg er på kontroll.

Skrevet

Kan dessverre ikke svare på det du lurer på, men håper Ullevål tar like godt vare på deg som de gjorde på meg, og at du får en flott fødselsopplevelse :-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...