ღMadame_mim ღ Skrevet 4. juli 2010 #2 Skrevet 4. juli 2010 Av en eller annen grunn har jeg fått det for meg at babyen kalles det så lenge den bare får melk. Det vil vel da si 6 måneder fordi gjennomsnittet får kun melk frem til da?? Dette er bare en teori fra min side :-)
Babyønske �� Skrevet 4. juli 2010 #4 Skrevet 4. juli 2010 Det er faktisk opp til 2 år, både det og baby. Baby syns jeg er opp til 1 år, spedbarn kanskje 18 mnd. Når de nærrmer seg 2 år er de for stor til å kalles spedbarn syns jeg. Men men, når det er slik "offisielt", så er det vel sånn da. :-) http://no.wikipedia.org/wiki/Spedbarn
Bumblebeee Skrevet 4. juli 2010 #5 Skrevet 4. juli 2010 Jeg har liksom fått det for meg at spedbarn er bittelite, type de første par månedene, og baby litt større... hehe. Men i følge flyselskaper er man spedbarn opp til 2 år.
Pinnus Skrevet 4. juli 2010 #6 Skrevet 4. juli 2010 Aner ikke hva definisjonen er, men når man skal bestille f.eks fly eller hotell regnes det som spedbarn til og med 23 måneder og barn fra 2 år.
chaott Skrevet 4. juli 2010 #7 Skrevet 4. juli 2010 Et spedabarn er fra 0- 2 år .Kumelk skal man begynne å indrodusere i 10 mnds alder, eller rundt 12 mnd. Hvis det er inleranser eller allergier i familien bør man være litt forsiktig, men morsmelk/mme skal de ha frem til året .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå