2mars Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 Jeg går nå inn i uke 10 i morgen, og har fortalt til de nærmeste vennene og familien.. Men ble avslørt nå i helgen av flere da jeg var på fest, og det bare ble sånn.. Så når såpass mange vet det nå, så er det vel egentlig offentlig nesten...selv om det ikke var planlag det skulle bli det før i uke 12...
mummitrollet <3 Skrevet 4. juli 2010 #2 Skrevet 4. juli 2010 Vi har foreløpig ikke fortalt det til noen, bare til min bestevenninne og hennes samboer. familien, venner og jobb får vite etter 12 uker er 6+4 idag!
Nr.3 i vente!:) Skrevet 4. juli 2010 #3 Skrevet 4. juli 2010 Vi fortalte hele familien det i uke 7:) er i uke 11 nå, og skal fortelle det til ALLE! Tenker at skulle det verste skje, gjør det vel ikke noe om flere vet det..? Da forstår de rundt en hvorfor vi er leie oss. Er jo ikke noe skam i det. Vil jo være trist om noen spør om magen, men vi vil jo få flere sjanser! Satser på at svangerskapene går bra for oss alle!! Spre det! det er jo en gladnyhet!!
AO3 Skrevet 4. juli 2010 #4 Skrevet 4. juli 2010 Jeg har fortalt det til enkelte på jobben (inkl sjefen) og noen venner jeg reiste på overnattingstur med, rett og slett fordi jeg var i såpass laber form at graviditeten var umulig å skjule. Mine tre nærmeste venninner vet det også, men de har munnkurv foreløpig. Familien vet det ikke - vi tenkte å fortelle det når vi reiser ned på besøk i ferien. Da vil jeg være i uke 12, håper vi rekker å gjøre unna den tidlige UL først, men det er slett ikke sikkert.
Gjest Skrevet 4. juli 2010 #5 Skrevet 4. juli 2010 Jeg er uke 10+4 i dag og det har begynt å vise så vi sa det i går. Vanskelig å skjule når det er bump på magen
♥Mammatil3små♥ Skrevet 4. juli 2010 #6 Skrevet 4. juli 2010 Hei:) Første gang ventet vi tvillinger ,og det ble litt styr med blødninger, sykehusbesøk, osv. veldig tidlig som gjorde att folk begynte å lure på hva som var galt.. derfor fikk de fleste vite det litt tidligere enn planlagt (uke 9 ca.), det gikk galt i uke 14/15, og da skulle jeg ønske ingen visste det... Andre gang fortalte vi det til nærmeste familie(våre foreldre og søsken) rett etter vi fant det ut... Alle andre fikk vite det i uke 18:) Tredje gangen fikk også nærmeste familie vite det tidlig, mens alle andre fikk vite det i uke 12...
CI82 Skrevet 4. juli 2010 #7 Skrevet 4. juli 2010 Jeg sa det til familie, sjefen på jobb og ganske mange venner tidlig, etter ca 6 uker. Problemer med å holde det hemmelig, og var på endel fester og overnattingsturer, så det hadde blitt mye bortforklaringer pga. alkohol osv. Blir litt dumt hvis jeg mister det, men da er det jo også greit at de nærmeste vet det og kan støtte. Kommer til å vente til uke 12 med å si det til resten av verden. Men tiden går så tregt, 7+2 idag...
2mars Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 5. juli 2010 Takk for mange svar;) Det verste er at jeg har lyst til å hyle det ut til alle at jeg er på vei;) Nå er jo i uke 10, det er sommer, bryllup, utdrikningslag, festivaler osv, så blir vanskelig å skjule det fremover.. Å alkoholfri rødvin var ikke noe godt;)!! Så den blir jeg ikke å skjule meg bak lenger;) Men som mange sier her så er det jo greit at noen vet det i allefall hvis noe skulle gå galt.. For da vil jeg jo ønske at disse kan være rundt meg i forhold til det også.. Forresten noen som sliter med røykeslutt??
<3 duracellkanin <3 Skrevet 5. juli 2010 #9 Skrevet 5. juli 2010 jeg er 9+3 i dag og jeg sliter med røykeslutt.. kunne tenkt meg å hatt noen som slutter sammen med meg.. men nesten ALLE venninnene og vennene mine røyker.. og da blir det ikke lett.. jeg tenker jo at jeg bare MÅ! men det er ikke lett likevel.. en ting har jeg klart for meg da. at uansett om jeg klarer å slutte under svangerskapet eller ikke så SKAL jeg slutte når den lille kommer.
har4barn Skrevet 6. juli 2010 #10 Skrevet 6. juli 2010 Her er det baby nr 5 i magen, så for å unngå dumme kommentarer, og så evt miste igjen, så vil vi nok ikke si noe på LENGE enda. Mistet i MA i uke 18 før minstemann, så hvis vi klarer det, så vil jeg prøve å holde meg til ord.ul. I hvert fall ut 1.tri. Blir spennende å se om alt går bra!
G <3 C Skrevet 7. juli 2010 #11 Skrevet 7. juli 2010 Vi har fortalt det sambos mor, min mor & stefar, begge søstrene mine, kollegaene mine og de kommende søskenene på 7 og 10 år. Alle har munnkurv frem til uke 12. Er 9 uker nå. Grunnen til at vi har sagt det til de vi har sagt det til, er fordi jeg er så dårlig, spyr til alle døgnets tider. Greit at kollegaene mine vet hvorfor det kommer rare lyder fra do når jeg er der inne. Og at ungene ikke skal bli redde når jeg står å brekker meg mes jeg smører frokost til de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå