Gjest Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 Var på do nå, og til min store skrekk så kom det noen svarte klumper (gammelt blod altså)... Føler meg utrolig usikker nå... Vondt i magen også... Er 17 uker nå, og har hatt 2 MA tidligere (i uke 8-9), og de startet slik... Føler meg mer som en mentalpasient, enn gravid... Trodde jeg skulle kunne begynne å slappe av nå jeg... Noen som har opplevd lignende ??
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 4. juli 2010 #2 Skrevet 4. juli 2010 Huffamei. Ta å ring direkte til føden du! Ikke legevakten de er helt syke mange av dem. Mistet i ma uke 14 i fjor og legevakten nektet å sende meg på ul. Fikk selv beskjed da jeg var på ord ul i uke 17/18 å ringe direkte til dem hvis det var noe. Har du vært på ul tidligere? Krysser fingre for at det går bra med deg. Klem
Gjest Skrevet 4. juli 2010 #3 Skrevet 4. juli 2010 Ja, var sist i uke 13, da var alt fint... Hater å være redd !! Mannen min er i Nordsjøen, han kommer heldigvis hjem torsdag... Orker ikke alene...
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 4. juli 2010 #4 Skrevet 4. juli 2010 Da er nok alt som det skal være vil jeg tro. Har du ingen du kan ta med deg for å ta deg en sjekk slik at du får roet deg ned, eller i det minste fått høre hjertelyd? klem
Gjest Skrevet 4. juli 2010 #5 Skrevet 4. juli 2010 Takk, håper du har rett... Skal ringe legen imorgen, hun har vel doppler regner jeg med... klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 4. juli 2010 #6 Skrevet 4. juli 2010 Så lenge du er så langt på vei går det fint å høre hjertelyden hos legen nå, i tilfelle blir du sendt rett på ul. Kom med en oppdatering da. Masse lykke til. Håper og tror at alt er bra sålenge alt var så fint etter uke 12. Min døde i uke 11. Mest vanlig før uke 12. Krysser alt jeg har. Trøsteklem fra meg.
Gjest Skrevet 4. juli 2010 #7 Skrevet 4. juli 2010 Takk takk Har bestilt meg angelsound doppler selv, men drøya kjøpet helt til igår... angrer på jeg ikke gjorde det før... skrulle...
Gjest Skrevet 4. juli 2010 #8 Skrevet 4. juli 2010 Åh... lurer på om jeg kjente et bittelite spark..??.. Har morkaka i front, men lurer litt nå ja... Kanskje h*n vil roe ned mamma'n sin...
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 4. juli 2010 #9 Skrevet 4. juli 2010 Har du det ja!! Jammen da er det sikkert det. Lest om maaaange som har slike blødninger pga morkaka. Så flott hvis han sparker. Da er nok alt som det skal være, men ta en sjekk. Ville ringt føden å sagt ifra. man skal alltid gi beskjed ved blødning. Klem
Gjest Skrevet 5. juli 2010 #10 Skrevet 5. juli 2010 Da har jeg vært på sykehus, gyn.pol.; alt var flott !! Livmorhalsen var lang og stengt. Han kunne ikke si hvor blodet kom fra, men har var iallefall sikker på at det ikke var noe å bry seg om. Morkaka har dratt seg opp, så er iallefall ikke i fare for utgangen ...og han var nesten sikker på det var en gutt ) (har 2 jenter og 1 gutt fra før) Fikk beskjed om å ta paracet for å "roe" kynnerene, og så var det bare å komme tilbake når som helst ) Skal på "vanlig" UL 15.juli, så..
Reflekta Skrevet 5. juli 2010 #11 Skrevet 5. juli 2010 Det var godt å høre!!!!! Da kan du slappe av og kose deg i ventetiden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå